Miramor Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Her har vi barneburstad og hele klassen er invitert. Men julebordssesongen har tydligvis begynt fordi noen har meldt avbud, de skal til besteforeldre for mor og far skal på fest. Så tydeligvis så er det de voksenes fest som prioriteres... Ja, ja dem om det, bare et lite hjertesukk fra meg som fikk rapport fra ei lita jente som heller ville i bursdag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Oi, det blir sikekrt slitsomt;) Stakkar jente, jeg forstår henne godt.
Miramor Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg har heldigvis alliert meg med noen venner som skal hjelpe til, så vi blir 4 voksne.
Kulå Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 oioioi, du er jammen god som tør dette : ) syns det er slitsomt med 10 jeg. godt du har med deg hjelpere... Lykke til : )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Det var ikke for lite heller!! Har du leker klar til å roe de ned med? Jeg hadde akkurat barneselskap, men det var barnehage alder og da var det 7 stk og det var mer enn nok syntes jeg:) Du er god:)
Miramor Skrevet 28. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2008 Vi har bestilt en klovn som skal underholde i 3/4 time. Tenkte først å ha leher, men det ble litt vel mye å organisere. Så klovn er kult :-) Dessuten så skal de spise, åpne pakker, skattejakt...så da flyr nok tiden.
blond Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Heldige barn som har en mor som tar en utfordring! Lykke til!
Miramor Skrevet 28. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2008 Så mye feil jeg skriver...leher=leker...Irriterende, skulle hatt stavekontroll her :-)
Miramor Skrevet 28. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2008 Takk, men det hadde ikke gått uten en driftig far/mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå