Gå til innhold

Hvordan er økonomien deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er alderen din, utdanning og hvor mange barn har du/dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Økonomien er heilt ok. Innimellom må vi spare, andre ganger kan vi sløse litt. Vi har eget hus og slipper å tenke på prisen når vi handler mat. Skal vi kjøpe større ting må vi tenke oss litt om.

Jeg er 29år og min mann er 32

Jeg er under utdanning og min mann er ikke utdannet. Han startet et firma for 10år siden, som han har aksjer no, og så er han konsulent og hjelper andre i samme bransje.

Vi har 1 barn, snart 2.

Skrevet

Er 28 år (snart),jobber ikke med som har med utdanningen min å gjøre,men valgte denne jobben pga av en fantastisk arbeidstid..

Jobber da som salgsfremmer,

Er ikke så lenge siden jeg begynte i denne jobben,men etter jeg begynte har vi det bedre enn noensinne,og vi har 2 barn.

Skrevet

36 år, 3 barn. Utdannet på BI. Har vel egentlig ganske god økonomi. Mannen min har en lederjobb mens jeg har en mellomlederjobb, og vi tjener begge bra, men grunnen til at vi har det såpass bra økonomisk er nok at vi kom inn på boligmarkedet tildig og har jobbet oss oppover med god gevinst hver gang vi har solgt. Sitter da med en bolig til (før finanskrisen...) 6 mill som er nedbetalt så lønnen vår kan vi i stor grad bruke på andre ting. Men vi gjør ikke det altså, sparer masse til en evnt. "rainy day".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...