2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hvordan ser døgnet deres ut?
jentelykke + guttelykke Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hun er straks 7 md, men er nesten likt som ved 6 mnd. (Litt mer fast føde selvfølgelig) *Morgenpupp i senga rundt 7/8 *Grøt og vann kl 9 SOVE: 10 - 11/11.30 *frukt og pupp kl 12 *SOVE 14 - 15 *Grøt (igjen, hun liker IKKE middag...) kl 15 *18- grøt 19- kveldspupp+SOVE Nattpupp mellom 22-02 en gang. (Noen ganger i 5 tiden også...) Hun er ikke glad i noen form for middag ennå. Gir derfor, som du ser, grøt tre ganger om dagen,men jeg gir noe havre, noe ris, noe hvete. Har satt middagen litt på vent, skal snart prøve litt igjen. Brødskive skjønner hun heller ikke-bare brekker seg... Hun er hell ikke interessert i pupp. Får i henne pupp en eller MAX to ganger på dagtid. Vil derfor ikke nattavvenne ennå... Detter er slik vi gjør det for tiden, men det er vanskelig med innføring av fast føde!!! Frustrert noen ganger...
*tybber* Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Min er òg 7 mnd, men ting er likt som ved 6 mnd! ;o) Jeg fullammer nesten, med innslag av litt brødskive i løpet av dagen. (det er snakk om en kvart skive) Han står opp mellom 06.30-07, og sover igjen rundt 08.30. Da sover han en times tid. Så er det å sove igjen rundt 11-12, da bare en halvtime. Så sover han igjen rundt 13.30-14, da i 1,5 time ca. Så er det natta`n kl 19. Ammer hver 2.-3. time, også på natta.. Siste pupp kl 18.30, og da spiser han ikke igjen før 22.30. Litt av en puppegutt jeg har! =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå