Gå til innhold

Hvor mange med termin i nov har enda ikke født?


eref

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 29/11 og lurer på om det er fler her inne som har termin i nov og enda ikke født?? Selv synes jeg at alle rundt meg føder - bare ikke meg..... Skal innrømme at det er litt frustrerende når de med termin fjorten dager etter meg føder lenge før meg. Men jeg trøster meg med at nå må det snart bli fødsel på meg også, kan jo ikke gå gravid i all evighet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MEG..termin idag:( Føler at jeg kan gå fjorten dagen til..eller at denne ungen rett og slett ikke kommer ut.Begynte å vente for tidlig jeg,så har nesten gitt opp.hehe.

Men er så di sier..vi kan ikke gå med denne magen i all evighet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Jeg hadde termin 25.november og her skjer det ingenting! Bare masse lurerier og tullerier som gir seg like etter at jeg har begynt å vurdere å ringe sykehuset... STØNN!

 

Men, man får jo ikke gjort så mye med den saken. De kommer jo når de kommer disse små! Men det er vanskelig å vente nå som det kan skje når som helst. Det er jo skikkelig høydepunkt å bli ferdig med fødselen, og endelig få hilse på bebissen i magen!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg hadde termin i går, og her er det ikke skjedd noe heller. Gleder meg masse til å møte lille jente.Er kjempe utålmodig. Men fra tidligere erfaring, hvil dere godt nå jenter. Selv om dere¨er veldig utålmodige. Er veldig godt å ha litt søvn og gå på. Det lille nurket krever litt. Selv om det selvfølgelig er det beste som kan skje. Gled dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 25. nov. Og merker ikke noe til noe. Hatt litt mens murringer. men ikke noe som tilsier at det kommer baby.

Håper det blir november nurk da. Kan fort gå oveer i Desember nå. Vil ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 22. november, men ikke.no så langt! Har hatt mye murringer og sammentrekninger de siste 3-4 ukene, så jeg hadde vel håpet jeg ville føde før termin....

 

Ble strippet i dag (auauauau!), og har murret mye og blitt vondere så jeg håper at det betyr at noe skjer i løpet av helga.

 

Har enda noen dager igjen, i følge jordmor så antok hun at jeg kom til å få overtidskontroll på torsdag, håper virkelig å slippe å bli satt i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.

Hadde termin 20. nov. Så er nå ni dager over.. Ikke så mye som en kynner en gang! Hadde vært så bra å få en naturlig start på fødselen. Gikk 14 dager over med forrige..Igangsetting er ikke moro.

Overtid er demotiverende. Man har brukt ni måneder på å telle ned til termin. Etter termin, så føles det nesten som å telle oppover igjen. Kanskje jeg er i ferdi med å bli ugravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde termin på torsdag 27, men fortsatt ikke skjedd noe. Har vært gjennom en hel del av små blødninger og lignende siden uke 35, så legen trodde den lille ville komme i god tid før termin, men venter ennå. Ventet lenge nå, gleder meg til det hele begynner, gleder meg liksom til smertene og det er for gæli mener nå jeg. Ble satt igang med forrige, to uker over, håpet og mente at jeg ikke fortjente det igjen. Håper hun kommer før desember, men liten tid der igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin idag, men lite som skjer. Var overbevist om at jeg kom til å få en uke før termin slik som med mine andre fødsler. Nå er snart dagen over og det må et mirakel til hvis det blir fødsel på meg idag. Litt rart at jeg skal gå over tiden. Hadde vekstkontroll for 2 uker siden og da var tulla i magen allerede 3650 gr. Hun må jo ha passert 4 kilo nå. Ai...... Barnefaren var over 5 kg og bestefaren og onkelen hans var 6 kg da de ble født. Hmmm ser for meg et liv lenket til rullestol hvis det går 2 uker til :( Noen som har no fødestøv å sende min vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i dag 29. og ser ut som han trives veldig godt derinne og har ingen planer om å komme ut med det første :)

Har ingen tru for at dette blir noen novemberbaby nei. Har time på fødepol 9.12. Håper bare at jeg slipper å benytte meg av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 25.nov jeg og.. Og sitter nå her enda. Har innsett at det blir desember bebis på oss, selv om det ikke var ønsket. Men hva skal en gjøre?? De der ungene kommer når de er ferdige eller vi blir satt igang..

Men er ganske slitsomt å gå her å vente på at noe skal skje ja. Sliten i hodet nå, vil bli ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...