Tollebolle Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Korleis er blandnings forholda i sånn gips som ein lage og so trykke Barne handa ned i ? Nokon som kan hjelpe meg ??
Sivalur Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg har bare brukt gips fra panduro, og det står på pakken at man IKKE må sette hånda rett i gipsen, men bruke trolldeig. Så jeg har laget trolldeig, tatt avtrykk ned i den, og helt gips oppi sånn at det blir en 'utover' hånd. De har full instruksjon på Panduro.
Tollebolle Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Oi so lurt, tusen takk for svar. Men no har eg gips so eg kan bruke den, men har du oppskrift på trolldeig?
dama Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 du kan bruke leire.. den er ofte litt mer fast enn trolldeig.. finnes i hobbybutikken det også..
Tollebolle Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Takk for tips, men no ville eg prøve i dag og eg har ikkje leire i hus. So trur eg får gå for trolldeig vist eg får ei oppskrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå