TurangaLeela Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg har ikke spist noe særlig på 2 døgn, har spist frokost i dag, måtte tvinge det i meg. Babyen på 4 mnd har ville ha ekstra mye pupp, han blir raskt sulten igjen. Han er en stor gutt, og er over gjennomsnittet på vekta, bruker str. 68. Jeg skal snart på butikken, lurte på om jeg skulle prøve med litt erstatning...Men syter med det, redd jeg skal ødelegge ammingen, hva hadde dere gjort? Som sagt har jeg veldig dårlig matlyst og føler jeg ikke kommer til å spise så mye i dag heller.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Han får det han trenger uansett. Det som er viktig er at du får i deg nok veske. Drikk masse om du greier. Hvis du føler du ikke har nok melk kan du kjøpe nan eller collett, men om drikker nok vil han regulere det selv tror jeg. Kan jo være han har økedøgn i tillegg?
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Babyen får nok det han trenger, og som sagt over her er det viktig at du drikker nok.
Espoir Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Som de andre sier: han trenger ikke tillegg. kanskje han bare har en økeperiode nå. Så lenge du drikker nok, går det fint med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå