Sara Rompompei Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Storesnupp fyller 11 år og skal ha pysjamasparty. Sånn for å toppe forrige bursdag litt (ikke så lett siden det var overnattingsbursdag) så tenkte jeg å ha en litt voksen touch på hele greia. Jentene skal få velkomstdrink og spise taco av penservise med høye tynne glass, skikkelige servietter og litt ordentlig pynting liksom. Tenker det blir litt stas jeg Men en barnslig bamsekake..... DET måtte storingen min ha hehe. Og ang. ryddingen....... jeg tror jeg skal klare det altså......
Trollmora Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Så fint å bli gjort stas på med vekomstdrink og mat servert på finservise. Fint å høre at en 11 åring fremdeles er barn og bare MÅ ha bamsekake ) Kos dere masse i kveld! Klæm fra
Maud Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Håper bursdagsfesten til Storesnuppa di var vellykket. Midt i mellom en tenåring og en småunge, da er det fint å ha fest med drinker og bamsekake :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå