Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hei det finnes to typer resept belagte "slanke" tabbeletter, noen som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 To typer resept for belagte, slanke tabbeletter? Hmmmm....
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Hva mener du? Jeg har aldri opplevd at tabletter er verken tykke eller slanke, men jeg har heller aldri hørt om tabbeletter. Hva mener du med resept belagte
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Nei, det er nettopp det, det er ikke så lett å forstå hva du mener HI.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Komisk eksempel på feil orddeling, HI. Tunfisk biter i vann, bare så det er sagt også. Og ananas ringer til alle døgnets tider.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 hehe HI her. Det jeg mente er : finnes det ikke to typer slanke tabbeletter som en kan få av lege? Noen som har erfaring med de? ( sorry jeg er så dårlig å forklare)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Om du definerer størrelsen på en tablett ved hjelp av feit og slank så kan jeg ikke hjelpe deg. Om det er slanketabletter du mener, så kan jeg heller ikke hjelpe deg, annet enn å vise deg hvordan ordet skrives. SAMMEN!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 noen er bare så vanskelige... det går jo fint an å skjønne spørsmålet! Jeg vet bare om den som heter reduxil (?) Har ikke prøvd dem selv men min venninne bruker dem og det funker Det skal dempe matlysten og øke forbrenningen om jeg ikke tar helt feil. Man må ha en BIM over 30 for å få dem. Det var det jeg viste
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #10 Skrevet 28. november 2008 hehe skulle stå BMI siden folk er så jævlig opptatt av dette..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Tusen takk for svar 09.37. Jeg er helt ny her inne og trodde ikke at det var så vanskelige folk som var her inne. Jeg må si jeg ble litt paff. Men nå vet jeg jo det. ( er dette vanlig? ) Ha en flott dag til deg som svarte meg med normalt svar.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Reductil er vel den som fåes på resept (reduxil er sånn "tull" man kan kjøpe over disk) Også er det en annen type, som jeg ikke husker navnet på... som fjerner fettet i maten.. Du får unnskylde de krasse svarene, men de hang seg mer opp i hvordan du delte ordene feil, fremfor å være såpass oppegående at de forsto spørsmålet ditt )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #13 Skrevet 28. november 2008 Hi her Tusen takk til deg og Skal notere meg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå