Gå til innhold

Dere med Volvo V70!!! Hvilken bilstol nr 2 har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte oss en Britax, men da blir det så utrolig trangt for den som sitter foran....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke V70, men V40..

Vi har akta graco, og det blir trang for den foran.. Men det får bare være, vi overlever =)

Skrevet

Trangt i en V70???

Vi har britax (forovervendt) i en opel astra og da kan du snakke om trangt. snuppa kan sitte å flette mitt hår når hun sitter i setet sitt.

Gleder meg til vi skal bytte bil i januar. Da blir det en splitter ny ford mondeo titan x og den er det ikke trangt i.

Skrevet

Vi har hts besafe izi combi, er ikke trangt når setet er forovervendt. Når det var bakovervendt, syntes mannen min det var litt trangt, men nå er han nesten 190 høy og over 100 kg da:p

Skrevet

Vi skal ha det bakovervendt. Jeg er 180 cm høy, så ingen pygme selv heller. Det var uaktuelt å ha setet bak førersiden for å si det sånn. Søren og, at det skulle bli så trangt..

Andre forslag???

Skrevet

Noen flere med V70 her??

Skrevet

Dytt

Skrevet

Hva med volvos egne barneseter. Vet det finnes og de får du bakovervendte og blir ikke så trangt da.

Skrevet

Bakovervendt Acta Graco.

Når det er sagt er ikke vi to spesielt store mennesker slik at vi syns egentlig ikke det er så trangt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...