Yvonn Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg har de siste dagene hatt en del kynnere som er ganske ubehagelige kan man si. Er 31+4 uker på vei. Flere som har ubehagelige kynnere?? Skal også sies at jeg er tredje gangs fødende.
Mia77 Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hei, jeg er også 3.gangs og har hatt kynnere hele svangerskapet denne gangen. Nå etter at jeg passerte 30 uker er de blitt verre.. Kan nesten ikke si at de er vonde, men jeg får høy puls og det er veldig ubehagelig. Kan ha flere ganger i timen, for at det så er rolig noen timer.
Yvonn Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Så godt å høre at det er fler som har litt vonde kynnere . Har vært litt bekymret jeg , siden de har vært såpass at jeg syntes det er små vondt. Hadde det ikke sånn med de to forrige. takk for svar
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 3 gangs jeg også og med sykt vonde kynnere.. Har de så ofte og lenge at ryggen blir sliten he rog jeg målegge meg ned. Men de forsvinner ikke heller da altså. Fått beskjed av legen å ta paracet og ibux når det er som værst. Har slike kynnere mer eller mindre konstant nå og jeg tåler ikke vaske opp en gang uten at jeg må hvile leeeenge etterpå desverre.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 har ikke så mye med kynnere å gjøre, men jeg har fått beskjed om IKKE (med strek under) ta ibux under graviditeten, paracet går fint, men jordmor og lege sa at jeg måtte for all del ikke ta ibux når jeg har vondt. Tenkte bare jeg skulle si det siden det visst nok er farlig med ibux...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå