cec26 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Testet positiv i dag;) så dette blir barn nummer 3 på meg... termin ca 8 august... så får vi krysse fingerne får at alt går bra;)
Prinsen & spiren Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 hei på deg ) Gratulerer såå mye!! Testet positiv igår jeg også.. så termin samme tid som deg. (rundt 8ø-10 aug) Hva slags test brukte du? - jeg har ikm imorgen, og testet igår.. med slik billigstimmel, og fikk 2 pos tester igår, men de var svake , men synlige... og så tok jeg en nå istad, og den var ikke noe sterkere:S men fremdeles veldig synlig.. Er det ikke rart at streken ikke har blitt sterkere??
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer begge to:)) Håper dere får et kjempefint svangerskap!
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så masse:)
cec26 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Jeg testet med cb, har liksom gjort det hver gang så må følge tradisjonen..hehe...jeg merket det på kroppen at jeg var gravid... testen blir nok strekere etter hvert... men det har ikke så mye å si... min var ikke sånn kjempe sterk den heller...
Shiny84 Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 he, he, gratulerer da cec, jeg visste du kom! men jeg forlater 1 tri testet jo kjempe tidlig og visste vel egentlig at dette kunne skje så fåe vel skylde meg selv... kjemisk......typisk..... jeg tok en test i går igjen den var svakt pos, men i dag var det kun en skyggestrek, så da begynner jeg vel å blø hvilken dag som helst... men, men koslig så lenge det varte ;P
cec26 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 Takk;) men du... du kommer tilbake.. og det er ikke lenge til.. tipper vi ses igjen om noen uker jeg...
Shiny84 Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 he, he, takk for det håper du har rett
Stine? Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Hei igjen cec26=) Satt faktisk å tenkte på deg i dag, å "følte" vell at du ville komme inn hit snart:) Gratulerer så mye med graviditeten:) Alt bra med deg? Lykke til:) Stor klem
cec26 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2008 Hei hei;) takk... jo alt bra her veit du... nå er det bare å prøve å ikke bekymre seg da..hehe... åssen går det med deg da? hvor lant er du på vei nå? 7 uker eller noe?
Stine? Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Joda, går fint. Blødde jo en dag, men har vært til legen i dag, og er fortsatt gravid, skal på ul på onsdag:) Er 8+1 i dag:) Går nok bra skal du se;) Hva med deg?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer og velkommen til deg også
cec26 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. november 2008 Du har kommet så langt ja... jeg er jo helt fersk...hehe... 4 +0.... Spent på hvor lenge jeg klarer å skjule det jeg da... på nummer 2 så fikk jeg mage så imari fort....
Stine? Skrevet 29. november 2008 #15 Skrevet 29. november 2008 Hehe, det er ikke så lett det nei:S Her går det i tights (buksene er for trange) og store gensre:P hehe. Men tenker å røpe det for mamma på onsdag, da hun har bursdag, og prøve og få hun til å ikke si noe, så nyheten kan luftes for familien i jula:) Formen din bra også?
cec26 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. november 2008 Joda formen er ganske bra.. kjenner jo litt stikk og verk i korsryggen da... får bare håpe jeg slipper å spy og hele den pakka... jeg har liskom ikke tid til det...hehe... Åssen er formen din da?
Stine? Skrevet 29. november 2008 #17 Skrevet 29. november 2008 Formen er fin her også Slipper å spy her ja:P Blir fort sliten kjenner jeg, og har ikke den lengste lunta, men så lenge jeg kommer meg på jobb, og fungerer bra, er jeg fornøyd:) Lykke til vidre i svangerskapet iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå