cec26 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Venter mensen på søndag /mandag, men testet i dag tidlig og den var kjempe positiv;) kjempe glad jeg nå... Så da stikker jeg videre til 1 trimester... lykke til videre alle sammen..
cec26 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2008 her var mine tegn...: Kjempe tørst irritabel litt små stikk i magen..
Veumjenta ツ Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så utrolig mye!!!! Du og mannen må være kjempefruktbare! Og så var det vel noe med denne fullmånen da Håper vi rekker å sees inne på 1. trimester... Håper spiren klorer seg fast, og vokser og gror i 9 mnd nå!! LYKKE TIL!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så mye med spiren. Lykke til og kos deg masse med magen :-)
Dotten Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Oj, det gikk jammen fort Gratulerer så masse og lykke til
Lillemor + bittelillemor Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer! og Lykke til! Så spennende!
Sivalur Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer! Lykke til i svangerskapet.
Små Einsteins Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så masse cec:) håper det er min tur snart også du har spådd meg gravid i nov el des, har ikke blitt gravid enda ¨så håper det klaffer i des.Lykke til i svangerskapet og nyt tiden med en voksende mage:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Nei dæven!!!!!!!!!! Så gøy!!!!!! Gratulerer kjempemasse cec!!!! DU har spådd at vi kasnkje skal holde følge, så nå krysser jeg fingrene for meg selv også jeg:) Stor gratulasjonsklem!
*SmurfeMamma* Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 gratulere så masse:) det var moro!! hvor mange mnd blir det mellom barna dine da? husker vi gikk gravid sammen sist, men mins jeg hadde termin litt før deg nå, kanskje vi følger hverandre denne gangen også, bare jeg litt etter deg... lykke til videre inn på 1 tri:) tror du får ei jente jeg, hva føler du selv??
cec26 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2008 Takk;) Det b lir 4 år og 2 mnd på han eldste også blir det 2 år og 6 mnd på minstemann...når babyen kommer i august;) Jeg trodde du var litt etter meg jeg...? fikk ikke du i april? ja, du kommer etter, bare vent å se du;) Jeg veit ikke helt ha jeg føler ang kjønn, fordi det hadde jo vært stas med en jente.. så kanskje jeg overtenker den litt...hehe? men uansett bare alt går bra så... Det blir stopp etter 3.. så skal denne jenta komme så må hun komme nå....
Tingeling27 Skrevet 28. november 2008 #13 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så mye cec det gikk jammen fort...visste du det på forhånd eller?? bare litt nysgjerrig på om du klarer å lese deg selv??? håper jeg kommer etter snart heldige du:)
*SmurfeMamma* Skrevet 30. november 2008 #14 Skrevet 30. november 2008 ja stemmer det du var før meg du.. he;) 2 år og 6 mnd er jo perfekt da:) blir jeg gravid i januar blir det 2 år og 6 mnd mellom mine også... jeg vil helst ikke at det skal være mindre enn det... hehe;) får ganske sterkt inn jente på deg jeg altså... :) koselig med 3 barn, er det vi har lyst på også!! kos deg på 1.tri, så håper jeg at jeg dukker opp der i januar..
cec26 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. november 2008 ja, flere som sier at det blir ei jente på meg...hehe.. det hadde vært kjempe gøy det da... hadde vel shoppa meg alti hjel...hehe.. Er ikke så god på å lese meg selv, men jeg visste at jeg ikke trengte å prøve lenge før jeg ble gravid, jeg har en god magefølese på meg selv vil jeg heller si... men jeg har en helt rå vennine som er veldig klarsynt så hun bekrefter mine tanker...hehe
Tingeling27 Skrevet 30. november 2008 #16 Skrevet 30. november 2008 ååå...så spennende... du er så heldig som er gravid og at det gikk så fort assa....finnes ikke misunnelig i det hele tatt hehe...håper så innmari at det klaffer for oss denne mnd...skal teste til helgen hvis ikke så bør den vel sitte neste mnd;) du spådde meg jo det og jeg vet du bruker å ha rett i det du ser:) hadde jeg hatt en klarsynt veninne så tror jeg ikke hun hadde fått fre fra meg hehe...jeg er alt for nysgjerrig:)
vill ha en 3a Skrevet 30. november 2008 #17 Skrevet 30. november 2008 Åh gratulerer masser! Håper du får en fin tid och att du får må bra! Hm, jag er också vældigt tørst och har stickningar i magen... :-), men jag har eg inte ngn tro på att det ska ske nå. Jeg ammar litt før mycket, men tror faktiskt att jag fick till en EL i førra uken. Jag har pratat allvar med dottern och sagt att nu ær det slutt på nattpuppen och det har gått vældigt bra. Tror det førstår ræt mycket...
*SmurfeMamma* Skrevet 30. november 2008 #18 Skrevet 30. november 2008 ja, er litt mer å shoppe til jenter enn gutter... så bra med den vennina di da:) jeg spør som regel gine susann jeg da, menhun syns det er litt vanskelig å lese meg noen ganger, for hun mener jeg er litt for nær henne... jeg har faktisk også en følelse av at vi ikke trenger prøve så lenge denne gangen... forrige gang brukte vi 14 mnd... men nå tror jeg liksom at vi blir gravid så fort jeg blir helt sikker på at jeg ønsker en baby til.... og jeg begynner å bli på gli der nå. hehe;)
cec26 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 30. november 2008 Ja, dere begge blir gravide fort altså det er jeg helt sikker på.... så vi ses snart på 1 tri... ja, det er så mye fint til jenter... også sååååååååååå mange søte kjoler da..hehe
*SmurfeMamma* Skrevet 30. november 2008 #20 Skrevet 30. november 2008 ja jeg vet, når jeg er i byen, så kan jeg ikke gå i jente avdelignen, for da ender lillemann min opp i kjole.... haha;) mins du spådde jente på meg når jeg blir gravid nå... selv tror jeg gutt, trodde det med han jeg har nå også, og det stemte... så blir spennende å se hvordan det blir denne gangen:)
cec26 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #21 Skrevet 30. november 2008 hehe... jeg føler mere på jente på deg altså... men nå skal det sies at jeg ser totalt 3 barn på deg og to av de er gutter.... så kan jo hende du har rett med rekkefølgen....
*SmurfeMamma* Skrevet 30. november 2008 #22 Skrevet 30. november 2008 ja vi har lyst på tre barn:) g jeg håper rekkefølgen blir gutt, gutt jente, sånn at jeg kan dulle ekstra med den siste hehe;) men uansett, så er det viktigste at jeg kan få barn, og ikke kjønnet:) gleder meg til å høre hva det blir hos deg, føler veldig sterkt jente...
cec26 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #23 Skrevet 30. november 2008 ja, det er sånn jeg håper nå... to gutter, perfekt med en jente...hehe.. Jeg skal nok holde deg oppdatert etterhvert ja...hehe. men jeg tror også selv det blir en liten jente...
*SmurfeMamma* Skrevet 30. november 2008 #24 Skrevet 30. november 2008 ja du får holde meg oppdatert:) jeg er akkurat ferdig med tr, og skal i gang med prøvingen... føler meg fortsatt gravid da, selv om jeg har hatt mensen.. aldri følt det sånn før... men, det er vel kanskje en forbredelse på at jeg snart kanskje blir gravid... hehe;)
cec26 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #25 Skrevet 30. november 2008 sprøtt åssen kroppen kan lure os noen ganger.... hehe;) men enten desember eller januar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå