Gå til innhold

noen som er våkne? rier? kynnere? hjeeelp:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

er andregangs fødende så skulle vel igrunn visst dette selv. men er 2,5 år siden sist.. så alt er gått i glemmeboka..

I kveld har jeg hatt endel smerter i magen og ryggen...

Det er som menssmerter på en måte.. magen blir hard som med kynnere. Og det er smerter liksom.. De kommer vel med 10 min mellomrom. (Ikke sånn take my breath away smerter da:P).. jeg er bare 35 uker på vei. så er jo litt tidlig enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe ned press? Kan jo ringe og snakke med de på føden... Kan hende det er ting på gang!

Skrevet

det vet jeg ikke.. synest det presser overalt:P haha

er jo på en måte litt vondt her:P så jeg får jo hvertfall ikke sove haha

Skrevet

kjenner akkurat det samme som deg. vi er like langt på vei også.. presser som søren.. ikke sånn at jeg får tårer i øynene da hehe..

men er som ekstreme menssmerter nesten.. har ikke rørt på meg så mye i dag heller.. har du tenkt å ringe føden? jeg venter litt tror jeg.. vi har ikke bil.å taxi til sykehuset kommer på tusen kr en vei.. så jeg vil se det ann litt..

er det med jevne mellomrom hos deg enda.. er bare press ned hele tia her nå

Skrevet

det er fortsatt med jevne mellomrom her... men når det gjør vondt så klarer jeg ikke si om jeg bare har smerter eller om det presser, for det føles som press over alt...

Jeg har jo vært så smart at jeg har støvsugd gulv, skiftet på senga, ryddet, og løftet tungt. haha.. ja her tar man det med ro:P

tenker jeg venter litt til før jeg ringer... jeg bor 2 min å kjøre til sykehuset så ingen fare.. Tenkte å se om jeg får sove litt... lov å håpe liksom :)

Når du er mer sikker og ønsker å ringe, så husk at ambulanse er gratis :P

Lykke til

Skrevet

kjenner du noe smerter nedover innsiden av beina? hekseskudd på en måte?

vanskelig dette her.. hvertfall når folk sier at en vet det bare når en får en ri. men likevel..

litt vanskelig å ikke rope " ulv ulv" i sånne situasjoner hehe..

Skrevet

Syns det er vanskelig hele tiden jeg... er 31 uker nå, og har menssmerter bak i ryggen, stramming og noe som kjennes som om det skal bygge seg opp til skikkelig knip i magen, men ingenting skjer annet enn disse forvarslene til mageknip. Kjenne r at hodet til baby ofte presser i bekkenet, og det kjennes stadig som om jeg er trengt og må på do, men får jo ikke noe til. Så hva er da press? Hva er rie? Hva er kynner? Når må jeg ringe og melde min ankomst til føden? At man vet det er en ri når rien er der, er lett å si for dem som har hatt rier. Vi andre, vi uerfarne, går rundt og mistenker nesten ethvert tegn på ubehag som begynnende rie...

Skrevet

det ga seg etter sånn 2-3 timer, men er nesten hellig overbevist om at det var rier..

Det værste er jo at jeg har jo hatt rier før, dette er jo mitt andre barn. Men å huske hvordan de kjennes ut er jaggu ikke bare bare...

Vondt hadde jeg det i natt hvertfall hehe...

Men gla de ga seg, er jo som sagt en stund til termin :P

Skrevet

mine ga seg også ut på morrakvisten.

våkna som et smell under hver vondte.. så det ble ikke mye søvn.. men jeg ser på det som et tegn på modning da :) å det er alltid positivt :):)

ja. jeg syns også hun kan vente litt med å komme.. ligge å modnes litt mer :)

Skrevet

Jeg skal si deg at det ikke er lett bare fordi man er andregangs! Jeg fødte sist for bare19 mnd siden, men trodde her om dagen at ting virkelig var på gang. Men det ga seg, gitt! Med førstemann var det mye enklere, ingen sånne lurerier eller noe, gikk bare rett på regelmessige rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...