3+1=<3 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 har fått en del prikker rundt nippelen...kan det være et symptom? noen andre som har vært borti det?
VinterSol+2 Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 hva for slags prikker da? det er vanlig at "nuppene" i areola blir større ved graviditet
Globox Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hei hei =) Jeg vil si både ja og nei. Det kalles for Montgommerys et-eller-annet, er talgkjertler tror jeg, og kan være et symptom. Mange tror at det er kviser og prøver å klemme de ut, men det skal man ikke gjøre. Jeg hadde det med førstemann, men kan ikke huske om jeg fikk dem med en gang eller ikke. Nå har jeg fått de igjen, men nå som et mens-på-vei-symptom. Så jeg vet ikke lenger, men vet at det er et tegn på spire og da =) Når er ikm? Lykke til!!
3+1=<3 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 ja,"nupper" mente jeg =) har fått flere enn vanlig å det er akkuratt som om de "krøller" seg rundt nippelen..hehe..det hørtes litt rart ut egentlig..litt vanskelig å forklare det =) skulle hatt ikm idag..men den har ikke kommet enda =)
VinterSol+2 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 oi, ikm i dag? spennende da. har du andre sypmtomer da? hehe. som at du mister håret, eller lukter ekstra svett, kviser....? det er jo mange å ta av;)
3+1=<3 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 hehe..massevis av symptomer her =) men sånn er det jo hver måned... prøver å ikke ta gleden på forskudd...men et lite snev av håp har man jo...tr bruker å være ganske så nøyktig...
VinterSol+2 Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 spennende da! du får holde oss oppdatert! jeg merker at jeg er gravid spesielt på to ting jeg.. hehe jeg blir skjeløyd, og jeg blir utrolig ømfintlig når vi har sex. "øm" innvendig,lissom. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå