Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Tusler stille innom gamle trakter... Og lurer på om det er noen kjentfolk igjen her inne... Klem klem til kjente og ukjente )
Mulle :) Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Heei snuppa..... titter innom jeg og Klem bugsy
'utakknemlig bitch' Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Tittei kom innom her idag jeg også på jakt etter gamle kjente
SaDa Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Hei hei.. Det var lenge siden:) Trist her uten alle de "gamle" kjente her.. Går det bra med deg da?
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 Hei hei SaDa ) Dagene flyr her... Går vel for det meste bra. Men har hatt det tøft i det siste... Men kommer nok over det og får vi tru ) Håper alt står bra til med deg og dine )
Gjest irismor Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Hei søta ;-) Koselig å se deg igjen. Den ene dagen jeg tenkte å tilbringe på dib så "popper" du innom igjen. Håper alt står bra til med deg og gjengen. Klem
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 30. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2008 Hei snuppa ) Det er ikke vanlig kost av meg å være her. Tror det nesten er 6 mnd siden sist... Her har gjengen det bra, men jeg sliter litt... Men men. Ordner seg nok med tia. Klemmer
Gjest Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 hei hei kan du ikke bli litt flinkere til å komme innom, da:-) Vi er her, vi! Alt bra med de tre skjønne??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå