OsloMor Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 at når mannen skal på julebord med kompisene i morgen kveld, så tør ikke jeg å se på Twin Peaks som går på TV2 og som jeg ser på hver fredag?? (Pga. Bob, for de som har sett serien selv) Skjemmes over meg selv...
cherry coke Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hehehe..jeg er helt lik! Bob har ødelagt mye for meg. Jeg prøver meg hver fredag, men når introen kommer, bytter jeg kanal. Jeg tør ikke! Og jeg er ingen pyse, elsker grøssere/thrillere og ser de alltid alene. Men twin peaks? No way!
OsloMor Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Tror jeg må trekke ut kontakten til Tv'en når det går altså. Bob har delagt mye for meg også, må ha på lyset i gangen når jeg går på do om natten.(Har vurdert å vekke mannen, men skjønner jo selv at det er over grensen sykelig) Får vel nøye meg med Kodenavn Hunter da;/, (Mads Ousdal er jo litt mindre skummel en Bob, he-he;))
cherry coke Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Ja, Bob er forferdelig! Grøsser bare jeg tenker på han. Og på grunn av Twin Peaks tåler jeg ikke å se filmer der "faren" til Laura Palmer spiller. Han også er kjempeskummel!!
OsloMor Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 Den episoden som var forrige fredag, var en episode der Bob var veldig mye med. Husker t.o.m.at jeg har skrevet om den ene scenen i dagboken min, da jeg gikk i 7.ende klasse, så Bob har jeg vært redd for i snart 20 år. (Mamma og Pappa var tydeligvis ikke særlig restriktive med tanke på hva vi så på tv hjemme nei) Faren til Laura er forferdelig også, og han spiller i utrolig mange filmer faktisk, sånne litt halvdårlige filmer .
cherry coke Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Har ofte tenkt på om mamma og pappa var litt lite pedagogiske=) Hadde ingen problemer med å la meg se. Vi koste oss med Twin Peaks hele familien..Og jeg så hele serien , selv om jeg hadde ekstreme mareritt..Herregud:) Jeg var vel 10(!) år da den gikk (hadde premiere i norge i 1990). Dvs at Bob har skremt livet av meg i 18 år!! Hadde aldri latt min 10 åring se det der..
SuperGlad Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 du.... jeg skifter kanal bare jeg hører introen, å jeg har aldri sett serien engang! Har fått med meg et par minutter da jeg var en 9-10 år å det skremte livskiten av meg.....
frk Nilsen Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Bob er skummel! så et glimt av han når jeg svippet innom TV2 forrige fredag, gud så redd jeg ble! Husker med grøss hvor redd jeg var for Bob for 18-20 år siden(og vips der følte jeg meg ut-gammel!) At mamma og pappa lot oss som gikk i 7-8 klasse se det.....
Gjest Skrevet 28. november 2008 #10 Skrevet 28. november 2008 Jeg har også vært redd i 20 år! Bob er kjempeskummel, men dvergen som snakker baklangs og danser er faktisk værre!! *GRØSS* Jeg hadde faktisk all musikken på kassett, men måtte kaste den for jeg turte ikke ha den i skuffa... Hehe.. Og han som sitter i rullestol er også veldig skummel. Har ikke fulgt med serien nå da jeg er for redd..
MissUnderCover Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Og ejg som aldri har lagt mine øyne på den serien og ikke aner hva dere snakker om, jeg må nå sitte og se på dette i dag, fordi jeg ble SÅÅ nysgjerrig på hvor skummelt dette er. Jeg Elsker skumle ting på tv... :S
Gjest Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Hmm,fikk ikke lov jeg å se serien når jeg var liten,var vel 9-10 år.. Så sinna jeg var for dette,siden mine to bestevenninner fikk lov å se!! Har ikke fått med meg at den går nå igjen.. Hvem er bob,og hva gjør han siden han er så skummel??
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 28. november 2008 #13 Skrevet 28. november 2008 Hmmm, mannen min heter Bob og han er ikke forferdelig!! Nei, jeg har ikke sett denne serien, turte ikke se den da den gikk første gangen og har ikke kommet på det nå! Men jeg må gjerne sette meg ned og se den alikevel, hehe... Hvem er denne Bob da??
Candy girrrl Skrevet 28. november 2008 #14 Skrevet 28. november 2008 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært aleine hjemme i ungdommen (eh..og i voksen alder) der jeg fx står i dusjen m shampo i øynene men MÅ åpne de for å sjekke at ikke Bob er i rommet. Han ligger desidert øverst i skrem_deg_selv_arkivet mitt
Mille** Skrevet 28. november 2008 #15 Skrevet 28. november 2008 Da er jeg like teit og fjollete. Syns det er sjarmerende, hehehe.... ;o)
Candy girrrl Skrevet 28. november 2008 #16 Skrevet 28. november 2008 Var det ikke en ekkel kjempe som trådte frem hver gang det skjedde et mord igjen og? Han sa "It happens again?" omigjen og omigjen? Husker litt dårlig da de er 18 år siden jeg så litt på det og ingen planer om å se det nå.
cherry coke Skrevet 28. november 2008 #17 Skrevet 28. november 2008 For dere som ikke vet hvem Bob er: http://www.youtube.com/watch?v=zX7XpgcrxpE Å herregud, skremte meg like mye i dag...! Orket ikke å se feridg hele scenen... Fy fa...
og der kom svingen gitt.. Skrevet 28. november 2008 #18 Skrevet 28. november 2008 uuææææ hvorfor såg jeg det da??? aldri sett den serien, men de 10min på youtube var skumle!! og naboen min er jo kliss lik han bob... må dekke til speilet i stua jeg nå. ellers er det vel naboen som ser tilbake på meg...
cherry coke Skrevet 28. november 2008 #19 Skrevet 28. november 2008 Hehehe..jeg vet! Det er forferdelig ekkelt...Hadde perioder da jeg var yngre der jeg ikke orket å se i speil, i tilfelle Bob dukket opp. Han er så psyko!!
Gjest Skrevet 28. november 2008 #20 Skrevet 28. november 2008 Synes det er fullstendig rasjonelt og fornuftig å bli vettaskremt av Bob. Ta det opp og se episoden når du har en trygg armkrok å kose deg i :-)
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 28. november 2008 #21 Skrevet 28. november 2008 ... det er ikke teit og fjollete! Jeg og sambo har nettopp sett begge sesongene på DVD de siste ukene. Dvs. han har sett Twin Peaks for første gang, mens jeg har sett deler siden jeg har gjemt meg bak ei pute. Fatter ikke at jeg gikk med på å kjøpe inn DVD'ene siden jeg hadde mareritt etter å ha sett serien som 12-åring. ( Skjønner ikke at mamma og pappa lot meg se det... de var ellers _veldig_ strenge). Nå er det ny runde med mareritt om nettene. Og hvis jeg våkner og må på do tør jeg nesten ikke gå. Tenk om Bob har gjemt seg i skyggene i mørket... Forresten var Dale Cooper min STORE barndomsforelskelse..
Vega Skrevet 29. november 2008 #22 Skrevet 29. november 2008 Bob er helt forferdelig.. jeg har sett han mange ganger i mørket om natta de siste femten åra!!! Men det værste med hele serien var jo når det ble avslørt hvem Bob var...
line_n & sara Skrevet 29. november 2008 #23 Skrevet 29. november 2008 klarer å se twin p alene, ja.. men hadde bob dukka opp i speilbilde etc hadde jeg nok pissa meg ut! må forresten være et genialt kostyme for haloween! bob!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå