Gå til innhold

Pris på service på bil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet ca mye det koster å ha bilen på service?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

morsomt at du spurte! Vi fikk regning på 8000 i går...

Skrevet

ca 4000..

Hvertfall rundt der vi har hørt når vi har ringt rundt..

Skrevet

5000! volvo.. fy fader det er dyrt

Skrevet

Å huff, har 4 år gammal volvo v40.Ringte og spurte og det var så vanskelig å si pris sa de, men hvis jeg regnet med 5000 så kom jeg langt, kanskje en tusing mindre og kanskje en tusing mer....skjønner ikke at det skal være så vanskelig å si en pris, men de sa at det var ettersom hva som måtte etterfylles av væsker og skifting av pærer og sånne ting. Men kan ikke skjønne at det skal koste så mye, jeg hasr sjekket at alle pærer virker og fylt på bremsevæske og radiator og sånne ting, så jeg er spent på hva prisen blir.De går ikke bare å reparerer ting uten å si fra og så får jeg den ekstra regningen i tillegg?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo, det kan skje.. men du kan jo be om at de skal sjekke bilen og gi deg en pris...

Skrevet

Kommer helt ann på bilmerke og hvilken type service det da...alt fra 1000kr og oppover....

Skrevet

De har ikke lov til å reparere noe uten å kontakte deg først og få bekreftelse på det..

Skrevet

Vet ikke helt, men det er ikke den største servicen ihvertfall,halvt år siden sist den ble sjekka...men vi kjører mye, vi kjøpte bilen rett etter den hadde vært på service så jeg vet ikke å mye det koster .Får bare spørre når jeg kommer i morgen om hva de skal gjøre.

Skrevet

Ofte om de har en storservice eller bytter noe som t.eks regreim så kan de under demontering se ting som bør byttes og da kontakte deg å høre om du ønsker å bytte (noe som da lønner seg, for dyrest er jo timene mekanikeren skrur).

Så selv om det virker dyrt så lønner det seg å høre på fagpersonell og bytte det de anbefaller.

For om man t.eks skal bytte regreim på audi så må man av med hele fronten og DET tar tid.

Og da kan man likegreit bytte airkondreim i samme slengen....(bare som ett eks)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...