Gå til innhold

Hva er din rare uvane??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg sitter alene om kvleden noen ganger og tenker på ting, så tar jeg meg selv i å hviske til meg selv... Haha... Passe teit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker med meg selv når jeg kjører bil...

 

 

Skrevet

Hehe, jeg nikker eller rister på hodet til meg selv når jeg sitter i dype tanker og er helt i min egen verden.

 

Må alltid lukte på brødet før jeg smører på. HATER å få muggsmak i munnen.

Skrevet

He, he...jeg intervjuer meg selv av og til, og jeg spiller ulike roller. Pappa og jeg gjorde det når vi kjørte bil, og jeg har tatt det med meg videre gitt. Av og til så glemmer jeg meg og mannen min tror vi har fått besøk eller jeg snakker på telefon:)

 

I alt mitt rot vil jeg også helst ha hermetikken rett vei, og har en liiiiten uvane med å snu etiketter frem når jeg er hjemme hos venner og lager mat..

Skrevet

Korken på zaloflaskene MÅ være lukket igjen. Lukker dem igjen hos andre også.

Skrevet

Jeg lukter på alt før jeg spiser det.

 

Og jeg sjekker at komfyren er av ca 37 ganger før jeg legger meg.

Skrevet

Mumler til meg selv det jeg skriver når jeg skriver på pcen....

Familie sier at det at jeg lukter på mat er rart, men har seg jeg andre som å gjør det.........

 

Skrevet

Jeg må også ha hermetikkboksene med etikken ut og riktig vei.. Er jo mest praktisk spør du meg...

 

Og dopapiret må henge ut, ikke mot veggen.. Jeg snur det når jeg er på besøk hos folk å:)

Skrevet

Glemte det med å lukke skapdører. Kan ikke se på åpne skapdører.

Eller skjeve bilder og lys.

Skrevet

Jeg går også og hvisker til meg selv, haha.

Skrevet

hehe skulle akkuratt til å skrive det om dopapiret!! Jeg gjør akkuratt det samme! Det MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ henge ut....hos andre også ;)

Skrevet

Jeg MÅ lage fingermerke på mobilskjermen etter jeg har snakket i tlf, huff:P Også må jeg åpne sjampoflaskene FØR jeg tar på vannet i dusjen...

Skrevet

Må lage fingermerker.. hehe...

 

Jeg MÅ ta de bort hvis de er der jeg.. haha...

 

Kjøpe store pumpeflasker så slipper du å åpne flaskene hver gang.. haha..

Skrevet

Jeg teller...lyktestolper, veimerkinga, biler osv når jeg kjører/sitter på i bil - kan komme ganske langt før jeg legger merke til det selv! 2,4,6,8...242!

Skrevet

Jeg krøller sammen tunga og biter på den når jeg blir sint eller irritert og ikke helt vet hva jeg skal si. Gjør det heldigvis bare sammen med mennesker som kjenner meg godt.

Skrevet

Glemmer å trekke opp på do(innimellom:) HEHEHE

 

Tygger på pekefingern...:D

Skrevet

JA dopapir må henge med snuppen ut, fatter ikke at folk kan ha det innover!! Snur rullen jeg og om det er feil he he :)

 

Dynetrekk og putevar må ligge riktig vei, hater når det er usymmetrisk! Til min samboers store glede, han digger å snu på ting så jeg skal bli irritert..

 

Ikke få sove om kvelden sånn som nå er vel også en uvane..

Skrevet

Jeg klarer ikke kaste mat. Selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å bruke den ene brokollitusten og den halve poteten etter maten, så må jeg liksom spare det i kjøleskapet et par 3 dager(noen ganger både 7 og 8 alt etter når jeg finner det igjen:))

 

Jeg har mellomstasjoner på alt i følge min mann. Hvis jeg skal kaste noe legger jeg det ikke rett i søpla, men først på eks kjøkkenbenken. Så neste gang jeg rydder går det i søpla. Samme med å sette ting i oppvaskemaskinen, det må alltid stå et par timer på benken å godgjøre seg før jeg kan putte det i maskinen.

 

Jajaja, jeg vet jeg er et skikkelig rotehue å leve sammen med!!! :))

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Dette er skikkelig flaut: Når jeg sitter i bil og vi kjører fordi en lyktestolpe så strammer jeg musklene i rumpa og lener meg litt bort fra den siden lyktestolpen er, for å "passe meg for" lyktestolpa. Gjør det når vi kjører forbi andre biler osv...Hehe...

 

Skriver ting med fingrene. Hvis jeg tenker på noe, eller f.eks leser noe på tv, kan jeg skrive den setningen i lufta med fingen...

 

Alt må være symmetrisk. Gir sambo meg et kyss på høyre kinn, må han også kysse meg på venstre kinn - og så det samme i omvendt rekkefølge...

 

hehe, jeg er rar.

Skrevet

Ja vi er vel alle litt rare... Morsomt å lese om de rare tinge folk gjør...

Skrevet

Jeg snakker med meg selv rett som det er, jeg.. kan gå å småkjefte litt for meg selv også, mannen min synes denne vanen er utrolig forvirrende, pussig nok :)

Dopapiret må henge utover ja, ellers er det jo ganske upraktisk spør du meg.

Jeg har også lagt meg til en rar vane, når jeg går alene i byen, så må jeg liksom holde meg innenfor rutene på fortaushellene..

Skrevet

Har også lagt meg til en uvane med å stå med hendene i sida, det minner meg om ei gammel kjerring med vond rygg eller noe..

Skrevet

Det aller siste jeg gjør før jeg legger hodet på puta om kvelden er å gre meg. Gjør jeg ikke det ligger jeg bare å tenker på det og får ikke sove uansett hvor trøtt jeg er. Så har en børste konstant på nattbordet.

Må jeg stå opp og se til ungene, må jeg gre meg på nytt igjen.

 

Det er skikkelig irriterende og vurdere å teste hypnoterapi mot det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...