♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 vært stille i dag! Jeg har merket han! Han har sparket og hikket og slikt men mindre enn vanlig! Jeg er 32 uker (fredag) og den har kanskje ikke like god plass der inne lengre det kan jo være en grunn... og det kan jo være at han har sovet eller ikke turnet rundt som han pleier... Jeg har fått beskjed om å ligge rolig mest mulig og den siste uken så har han hatt det levene der inne hele tiden... Men i dag har han vært rolig.....
Cecilie`s mor Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 lag deg ett glass med STERK rødsaft. da blir det som regel action etter 10-15 min.det er tipset jeg har fått når det har vært rolige tider her,og det virker:)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Har ligget og dyttet på han... plaget han rett og slett og nå snur han seg sakt og rolig! men ja jeg skal lage meg et glass sterk saft.. kan ikke lage for sterk for da får jeg hals brann! hehe
Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 har hatt det sånn i 2 dager jeg.,følte han var så "sløv" når jeg først kjente han,men nå er det full baluba igjen skal jeg love deg!!! er helt øm under ribbeina mine nå hehehe
3barntettitett Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 om han ikke reagerer noe mer på saften så ta en tlf til føden , ikke gå å vær bekymret :-) lykke til
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 Jeg har nå drikket et glass med saft.. eneste probleme er at jeg brekker meg av det... Jeg har kjent han så vidt etter at jeg plaget han masse... og da mener jeg masse men skal se om han blir noe mer aktiv at saften hvis ikke så ringer jeg føden! For man skal jo ta kontakt hvis man merker mindre enn vanlig med liv... og jeg er vant med hurramegrundt hele tiden fordi jeg var innlagt forje uke
Cecilie`s mor Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 har det blitt noe mer aktivitet i magen din?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2008 Nei jeg har merket han men ikke noe særlig mer... Han har snudd seg og gir respons når jeg dytter på han! Men ikke noe mer enn det
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 28. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2008 Da har jeg vært på sykehuset... De tok ctg og den var fin og UL viste at hjerte slo osv..... Men da er det sjekket opp og det er jo greit... Legen ville være sikker under UL og ertet og dyttet og prøvde alt for å få sett et spark, endte med UL i over 15 min! til min store glede bare moro å se da.... Men tilslutt så beveget han på seg og hun var fornøyd. Ho sa at han mest sansynlig som og han sover godt
Fullt hus :) Skrevet 28. november 2008 #10 Skrevet 28. november 2008 må jo skjønne at han må sove så han har energi til å holde mamma oppe om nettene når han kommer ut:P
Hakkamella Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Vet det kan være ekkelt de dagene som alt virker for stille og 'dødt' der inne. Jeg har en liten frøken som slår alle rekorder i bevegelse, det er jeg sikker på. Lenge har det vært slik at når hun har skikkelig aktive dager, så har hun gjerne en eller to rolige dager etterpå. Da blir mammaen lett nervøs, dulter og dytter, stapper i seg te og sjokolade (som er triggerne her for aktivitet), uten at det nødvendigvis hjelper. Men så kommer en ny dag og magen lever sitt eget liv igjen. Da pustes det lettet ut! På de stille dagene kan det gjerne bare kjennes som om tarmene romler kraftig. Nå har jeg gjort det slik at jeg har 'nødpenger' på en boks tilfelle det blir nødvendig med en sjekk på føden. Tør jo ikke risikere noe nå når jeg er 31 uker på vei. Du får ta en 'alvorsprat' med poden, si at det er ikke snilt å skremme mammaen sin sånn!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 28. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2008 Mann min snakket med magen i natt.... og for å si det slik så har han tatt igjen fordi at jeg dro på sykehuset og holdt på gående i natt... og for å ta igjen på sin far så har han sparket han også! hehe Men er ikke noe morsom når de velger å ta seg en rolig dag... Han i magen her pleier å holde det gående i 110 så må han jo slappe av innimellom også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå