Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 har nå harr rier med 15-20 min mellomrom i snart 4 timer, ringt jordmor å hun vil vente til de er 10min eller mindre før vi evt drar på sykehuset. for det kan gå begge veier nå. håper at de blir hyppgere i løpet av kvelden/natten kanskje den lille prinsessa kommer i kveld=)
Mamman til M&E Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Så spennende! :-) Masse lykke til
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 arrgh!=P hadde rier fra klokka var 18:30 i går til klokka var 05:30 i dag mårres, de siste 2 timene var det 10 min mellomrom. men så ga de seg plutselig.. litt skuffa, ikke sovet i natt nesten å hatt vondt åsså skjer det ikke noe.. hehe:) men men, ho komme vel når ho e klar:)
Mamman til M&E Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Typisk det ja :-) men da jeg fikk forrige mann så ga riene seg noen timer og så var det igang igjen, fødte om natten den gang så ikke gi opp håpet om at noe er på gang :-)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 hehe:) krysser fingrene for at det tar seg opp igjen:) men peøver å ikke blir for skuffa viss det ikke gjør det..
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 28. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2008 hadde masse kynnere og murringer tirdagskveld og osdagskveld også..
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 riene har roet seg helt nå.. har bare hatt litt kynnere (ikke så vonde, men merkbare) i dag. føler en viss uro i magen murringer kvalme uvel, osv. håper det skjer noe snart at eg ikke mmå bli gåene slik:P
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Huff, så kjedelig, hadde det sånn her om dagen jeg også. Ble helt forundret da det ga seg, for med førstemann gikk jeg rett på regelmessiger rier uten lurerier eller vondter på forhånd. Nei, vi har nok noen bøllefrø i magen!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 29. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2008 kan nesten virke slik ja:) hehe fikk rier i natt også, 12 min mellom hver, men sluttet plutselig etter 2 timer, når eg sto opp i dag mårres tror eg slimproppen gikk.. masse geleaktikt ekkelt gjennomsiktig litt gulaktig uflod. skal eg tur på storsenteret å handle julegaver i dag kanskje litt trasking gjør at riene fortsetter:) tihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå