Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Sønnen min på 14mnd delte rom med store søster på 5år. Dette gikk ikke særlig bra da han våknet par ganger om natten. Da måtte vi vugge han til søvn. Han forstyrret nattesøvnen til sin søster så vi byttet om rommene så han fikk sove inn til oss. Nå sover han fra kr 19 til 7-8tiden. Og hvis han våkner så godtar han at vi gir han smokken. Min samboer er overbevist at han føler trygghet og nærhet av og sove på rommet vårt. Sambo rister gjerne litt på dyna for at sønnen vår skal høre at "vi er der" hihi... Men tror dere at sønnen min føler mer trygghet nå som vi sover på samme rom som han?
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Det tror jeg så absolutt. Skulle gjerne hatt min i senga mi hver natt jeg:) Tett inntil meg:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Kanskje Her har minsten sovet på eget rom siden han var 2 mnd, og sover alltid som en stein...helst fra 19-08/09.. og noenganger til 11... Jaja, dovendyr Kanskje det er roligere på rommet deres? Her snakker hvertfall eldstejenta såpass mye i søvne at tom jeg våkner, og vi ligger ikke på samme rom!
Gjest Morn du Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Vet om et tilfelle der barnet sov på eget rom og våknet 12-20 ganger per natt. Så fant de ut at de skulle flytte senga inn på sitt rom, og siden har barnet sovet som en stein. At det er tilfeldig tviler nå jeg på..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 om en av dere snorker kan det være så enkelt at babyen er vant til den lyden og sover best da.
Espoir Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Ja, jeg tror helt sikkert det er fordi han føler seg trygg hos dere.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Barn er sikkert litt forskjellige, men vår sønn ble helt fra seg da vi prøvde å legge ham på eget rom, så det endte med at han havna i senge vår og etter hvert egen seng på vårt rom. Han havner vel på eget rom snart for han er stor gutt nå (snart to), men enn så lenge har vårt rom fungert best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå