Gå til innhold

7dager på overtid med mensen,2negative tester og en sterilisert mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden skjerrr!????????????

Har legetime på mandag, men skulle gjerne visst hva kroppen min drev med nå. Har ALDRI vært så mye som en dag forsinket uten at jeg har vært gravid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gammel er du?

Skrevet

Dette kan være mye. Er det 1år eller mindre siden du har født er det ofte kluss med menstrasjon Kan være du har trenet, vært stresset, er nærvøs for at menstrasjon ikke kommer og da uteblir den gjerne. Kan være hormonelt osv osv. Gikk uten menstrasjon i 1år uten at legene reagerte jeg. Viste seg og være lavt stoffskifte da..

Skrevet

Er 23år. Men har inni mellom kjent stikk inni der i det siste. Vondt, men går fort over.

Har begynt å trene, har gått ned 14kg, men det er først nå den har funnet på å kutte ut.

Var først i går jeg begynte å bli stressa da jeg skjønte hvor langt over jeg var

Skrevet

Dersom du har gått ned de 14kg veldig raskt kan det lage kluss med syklusen inntil kroppen stabiliserer seg

Skrevet

Du er nok gravid.

Faren er ikke mannen din, men din personlige trener.....

Hehe.... si ifra hvis jeg har rett, da! Lurer på å tjene penger på spåtelefon :o))

Skrevet

Ok da. Det er den personlige treneren min:)

Nei.. Begge testene var negative og de burde jo ha slått ut.

Hm.. Har gått ned de kiloene på 6mnd. Uansett greit å få tatt en sjekk hos legen da.

Skrevet

Sånn har det vært her også..

Min mann er også sterilisert.

Har alltid hatt regelmessig mens, men forrige gang var den 14 dager forsinket.

Slapp av, den dukker nok opp snart.:)

Skrevet

Har gått ned 16kg siden juli og mensen her ble bare kluss.....så nå har jeg hivd innpå p-sprøyta så slipper jeg hele dritten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...