Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg hadde en heftig natt med en jeg møtte på seminar for ca 3 uker siden og jeg får ikke mannen ut av hodet mitt!!! Vi er begge i forhold han er gift jeg er samboer på niende året (ja jeg vet utroskap er forkastelig men gjort er gjort og ingenting å gjøre med det) Vi bor i samme by og har mange felles bekjente, har ikke snakket med han siden heller ikke møtt han, men er inne å sjekker facebook profilen hans flere ganger om dagen............. er helt besatt. men den følesen jeg får når jeg ser bilder av han o.l. har jeg aldri kjent før er helt sinnsykt! lurer litt på å sende en mld eller ringe men føler ikke for å ødlegge et ekteskap heller og aner jo ikke hva han føler. Noen som har blitt forelsket etter en natt? burde jeg bare glemme<<<<<<<<<<<<<<<<+ <<<<<<<<< vet ikke hvilke svar jeg forventer men ikke nødvendig med noe moralpreken vet det jeg har gjort er galt
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ja, det tror jeg. Ble forelsket pga blikket FØR natten;) Så ingenting annet enn ham den kvelden. Rar opplevelse. Varte lenge, men var ikke et forhold, bare sånn løst møtes opplegg. Endte som gode venner, men tror at om situasjonen ellers rundt oss hadde vært annerledes, så hadde det vært oss i dag:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Skjønner deg godt, men hold deg unna er mitt råd.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 traff mannen min sånn..det var full klaff og vi har vært gift i 12 år. men ditt tilfelle er jo meget spesielt,da..uto og alt..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Ja det hadde nok vært mitt råd til ei vennine også, men jeg tenker på ham hele tiden har så lyst å bare møte ham å se hva som skjer.... Helt sykt trodde faktisk jeg var sterkere enn det jeg føler meg nå når jeg sitter å tenker på denne mannen altså!! HI
birrisj05.02.09 Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Det går an å bli betatt, veldig betatt. Men tror det skal ligge mer bak en forelskelse. Evnt. at denne betattheta utvikler seg til å bli forelskelse etterhvert. Du har mann - altså, kan det være selve spenningen som tenner deg? Tanken på at noen andre faktisk har lyst på deg. Ofte er det spenningen man blir betatt av, så den kan dale fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå