Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Mannen min foreslo at vi skulle lage noe krydret mat i morgen (hm... skal jeg ta det som et hint til at han begynner å bli lei hormonbomben...? :-) Noen forslag? Han foreslo Chili con carne, men det har jeg aldri laget før. Blir en koselig fredagskveld; modningsakupunktur, god, sterk mat, litt bryststimulering, sex og så fødsel...!! :-) Noen som er med på den?
Mjølkekua Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg er med på den. Hadde modningsakupunktur i går og det blir sex på meg hver dag :-) Samboer sier at det er det han kan bidra med, så det er faktisk sexpress her i huset etter total tørke i 4 måneder! Jeg spiser generelt krydret mat hver dag (putter en chili i alt jeg spiser). I dag skal jeg spise hjemmelaget hot pizza. Veldig godt med chilikrydret tomatsaus toppet med pepperoni og jalapenos. Og deilig iskald cola zero til.. ahh
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg har spist toast dynket i tabasco til lunch, nå skal jeg lage litt grøt med masse kanel på. Og til kvelds så blir det taco her. Med masse kryddermix, hot saus, chilli, jalapenos... mmm... Og ja, jeg satser jammen meg på fødsel i natt:) Tør ikke mer sex vi da. Har vært lite hele svangerskapet, hvertfall siste del... de to siste ukene har vi hatt sex hver dag - men i går blødde jeg endel og nå driver slimproppen å går, så blir nok ikke noe sex her i gården... Men sterk mat blir det! Og så må vi nok ut å gå litt tenker jeg;)
opsi fødeklar Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Jeg er også med. Mann min skal lage en sterk chilli gryte i kveld, og sammen med et glass rødvin ( alkoholfri) så satser jeg på at dette er dagen. Har 2 cm, modningstak, vært 3 ganger hos akupunktur og babyen er 4,1 kg. Må bare skje noe snart nå.. Lykke til alle sammen. En oppdatering i løpet av kvelden eller nattan?
Hakkamella Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Hva med noe inspirert av det ghanesiske kjøkken? Jollof gryte Jeg bruker 1 boks herm. tomater biffkjøtt/kyllingkjøtt/svinekjøtt i strimler litt finstrimlet kål ca 1-2 middels løk evt gulrot og andre grønnsaker du ønsker (ikke blomkål eller broccoli) ca 1/2-1 dl vann (se hvor tynn den er etterhvert. Skal være tynn, nesten suppeaktig.) 1 buljongterning Krydre med spisskummen (kan sløyfes) koriander hot chili pepper (så sterkt som ønsket) salt og pepper etter smak evt litt kanel La gryten koke til kjøttet er mørt og kålen er mør. Du kan fint bruke f.eks amerikansk blanding i gryten. Men husk at både erter, mais, kål og løk gir alle luft i magen om man spiser for mye... Serveres med ris til. Dette er min manns favoritt fra hjemlandet! Og han sier min er bedre enn de som lages der hehehehehehe
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2008 Jeg har allerede handlet, så da blir det fredagspizza med chili og hvitløk her i kveld... Så avrunder vi med en tur på føden, eller hva..? :-) Lykke til alle dere med chili-ånde!! :-) Si fra hvordan det går utover kvelden/natten, da!
Mjølkekua Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Krysser fingrene for at dere kommer dere på fødestua i løpet av kvelden / helgen. Jeg har 11 dager til termin, så selv om jeg ønsker og håper så tror jeg ikke det blir noe babis denne helgen :-) Gleder meg til middag kjenner jeg! Pizza er favoritten :-)
opsi fødeklar Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Jeg har nå spist sterk mat, og hiver etter pusten. hehe. Nå er det e flaske vørterøl. Har masse modningstak, men det går ikke på. Selv om dem er grådig vonde dem som er. Hvordan går det med dere andre fødeklare?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2008 Kjenner murringer, men ikke noe mer.... Prøver å gå litt mer i trapper enn normalt også, men det funker ikke. Pizzaen ble i hvert fall sterk nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå