Gå til innhold

Hvor ofte spiser deres små yoghurt? Og hvilken er den "beste"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen er veldig glad i det og spiser gjerne en hver dag.. men har skjerpet det inn så blir ca en annenhver dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla vår er i magen enda, men jobber i barnehage :) En veldig god ide, syntes jeg, er å tilsette friske bær i yoghurt naturell i ei lita skål eller en boks i matpakka. Blåbær og bringebær er veeeeldig godt i syntes jeg :) Også blir det så mye mindre sukker i det - pluss at det er mer økonomisk. Men faktisk er ikke yoghurt naturell så ille uten noe tilsatt heller, sånn hvis du klarer å venne småtten din til det :) Ser flere og flere foreldre i bhg gjør det slik, og nå har vi begynt å gjøre det hjemme hos meg også :)

Skrevet

Synes det hørtes veldig lurt ut å tilsette friske bær i youghurten, er så mye sukker i den ellers. Kjøper alltid youghurt med redusert sukker og prøver å la det være en dessertgreie.

Skrevet

Du kan også bruke danomino sin, da det ikke er youghurt, men kesam! Den ville ha vunnet den testen på klikk, men kvalifiserer ikke som yoghurt. Begrene er jo knøtte små også, så det blir ikke helt store mengden. Her i gården er det barnetv-kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...