Gå til innhold

Er jeg kjip hvis jeg gjør dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte 3-hjulssykkel til mini i sommer ( ingen anledning, bare impulsskjøp fra min side) Men den var alt for stor, så jeg satte den på loftet. Nå nærmer han seg to år, og den passer nok snart.

Og siden jeg sliter maks med å finne på noe å kjøpe i julegave til han ( har nok klær for øyeblikket og får bare leker av slekta, liten slekt forresten) så tenkte jeg å bare pakke inn trehjulsykkelen og gi an den til jul, og heller kjøpe en større bursdagspresang, kanskje..

Er det kjipt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det kjipt? Har du plass til trehjulssykkel inne så kjør på, har du ikke det bør du revurdere.

"her har du julegaven din, veldig fin, du ble veldig glad, men nå skal den stå inne til mai."

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

har han sett den før da? da synes jeg det blir litt kjipt.. hehe.. :-p

men hvis du bare kjøpte den å satte den bort uten at han så den, så kan du vel gi han den.. mange som kjøper julegaver året rundt.. =)

Skrevet

Har plass til den, hvis jeg setter bort rutsjebanen, som har er blitt lei av:)

Han har sett den, men han var jo 1 og 1/2 år, blir to i februar, så jeg tviler på at han husker den...

Skrevet

Ikke kjip i det hele tatt!!!

Skrevet

Nei, kjære verden. Sånt gjøres her i huset hele tiden. En helt topp julegave, og trenger ikke kompensere senere med noe større som du skriver :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...