Gå til innhold

Da har jeg funnet frem julestjernen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alltid koselig å henge opp i vinduet, men det er første julen på lang tid hvor jeg føler jeg ikke har tid til jul enda. Pleier alltid å være ferdig med det meste til nå, men har ikke begynt enda i år. Får nok skru ned kravene litt i år, så jeg ikke blir smårar. Julen kommer nok om jeg ikke har vasket alle takene tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, juleaften kommer 24.desember uansett om man er klar eller ikke.. :o)

Men til spm ditt - nei har ikke funnet frem adventspynten enda, tar det på lørdag..

Skrevet

Henger den ikke opp før søndag. Har bare vært i kjelleren å funnet den fram.

Skrevet

Skal få gubben til å hente den jeg.. :o)

Skrevet

Gleder meg jeg også til å pynte til jul. Tenker vi finner fram en del i morgen og setter fram litt jule og advents pynt:)

Jeg har heller ikke startet på en eneste pakke enda. Gjør aldri det før i selveste jule måneden. Så bare ta det med ro, i mål kommer du som alle andre. Du har nemlig ikke så mye valg. Og meg selv: jeg jobber best under litt press bruker jeg å si. Så nå går jeg bare å kikker i butikker og planlegger (og finner ting til meg selv).

Skrevet

Gleder meg til å pynte.... Først litt adventspynt, men varer nok ikke så lenge før resten av pynten kommer....

Skrevet

Har ikke egen adventspynt jeg, bare adventsstaken og den må jeg se om jeg finner i løpet av kvelden.

Resten av pynten drøyer jeg med til litt ut i desember, men hadde tenkt å henge opp nye gardiner snart som skal henge ut høytiden.

Har forresten ikke stjerne til vinduet, har en fin "gullkule" jeg fikk i julepresang et år :)

Og samboer'n har hengt opp belysning på utejuletreet så det står der og lyser så fint at...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...