konvall Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Er alltid koselig å henge opp i vinduet, men det er første julen på lang tid hvor jeg føler jeg ikke har tid til jul enda. Pleier alltid å være ferdig med det meste til nå, men har ikke begynt enda i år. Får nok skru ned kravene litt i år, så jeg ikke blir smårar. Julen kommer nok om jeg ikke har vasket alle takene tenker jeg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ja, juleaften kommer 24.desember uansett om man er klar eller ikke.. ) Men til spm ditt - nei har ikke funnet frem adventspynten enda, tar det på lørdag..
konvall Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Henger den ikke opp før søndag. Har bare vært i kjelleren å funnet den fram.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Skal få gubben til å hente den jeg.. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Gleder meg jeg også til å pynte til jul. Tenker vi finner fram en del i morgen og setter fram litt jule og advents pynt:) Jeg har heller ikke startet på en eneste pakke enda. Gjør aldri det før i selveste jule måneden. Så bare ta det med ro, i mål kommer du som alle andre. Du har nemlig ikke så mye valg. Og meg selv: jeg jobber best under litt press bruker jeg å si. Så nå går jeg bare å kikker i butikker og planlegger (og finner ting til meg selv).
Kulå Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Gleder meg til å pynte.... Først litt adventspynt, men varer nok ikke så lenge før resten av pynten kommer....
Gjest Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Har ikke egen adventspynt jeg, bare adventsstaken og den må jeg se om jeg finner i løpet av kvelden. Resten av pynten drøyer jeg med til litt ut i desember, men hadde tenkt å henge opp nye gardiner snart som skal henge ut høytiden. Har forresten ikke stjerne til vinduet, har en fin "gullkule" jeg fikk i julepresang et år Og samboer'n har hengt opp belysning på utejuletreet så det står der og lyser så fint at...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå