LoveLoveLove Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Var til vektestimering og måling av fostervann i dag (33+1). Dette etter at magen har vært sprengt og vond i ukesvis (SF=35 cm). Babyen var heldigvis frisk og fin, men jeg hadde rikelig med fostervann (2,5 L) og fikk beskjed om at ungen var litt større enn snittet (2500 g = +20-25%). Estimert fødselsvekt 4,2 kg........! Babysen lå også i seteleie noe som biddrar til at pressset opp i magen er høyt. Noen som har erfaringer fra om disse målingene rundt uke 33 gir et riktig bilde av fødselsvekt? Noen som er i samme situasjon eller vet om grafer og skalaer på BPD, MAD og femur uke for uke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå