2pluss1engel Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 kanskje teit å spør om det men bare sånn for gøy....hva ønsker dere dere til jul?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 En baby i magen Strykebrett Vaksemaskin Bøker Nye puter til sofaen hmm....er jeg kjedelig eller? Var ikke så mye spennende det der Utenom baby da, det er ikke kjedelig ønske
2pluss1engel Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 nei baby er jo et fint ønske!! jeg følte liksom også at jeg var litt kjedelig da jeg ramset opp ønskene mine til søsken. typisk duker, hånklær, klær.... kom liksom ikke på noe gøy i år...hmmm tenke tenke
stinemor87 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg kommer ikke på noe spesielt:( Er ikke noe vi trenger akkurat nå, og er så kjett å be om penger. Tror det blir mest pengegaver i år allikevel...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Jeg kan bare komme på at jeg önsker meg pysjamas:)
Gjest Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 vi samler på rosendahl på kjøkkenet, og ønsker oss mer av det. Trenger også stekepanne Også ønsker jeg meg litt dill.. så får noen nye gardiner av mamma.. må kjøpe to lengder selvbare.. skal jo gå hjemme et år nå.. og økonomien blir litt dårligere da.. så var deilig å få litt sånt også.. for sambo syns jo ikke det er så nødvendig.. heeh
mamo82 *2 jenter* Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Digital bilderamme! Sengetøy - det er alltid praktisk.. hehe.. Hjemmestrikkede sokker og votter Duker Ny laptop - men det er nok litt mye forlangt! Pene gravide-topper og ammetopper mp3 spiller Bøker og filmer ...
Gjest Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Jeg ønsker meg også bare kjedelige ting... Vedkorg, stekepanne, håndklær og vaskekluter, en skikkelig kokke-kniv, gavekort på klær (så jeg kan kjøpe meg noe fint til etter fødselen). Ja, også har jeg lyst på en miele vaskemaskin og en tørketrommel i samme merket. Meeeen, det kommer på nesten 20 000,- så det skjer nok IKKE
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 Ønsker meg bare en positiv graviditetstest jeg Det hadde vært fint det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå