auro Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Må strekene være like sterke eller kan den ene være litt svakere? Føler liksom at jeg ikke stoler helt på disse testene.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 De trenger ikke være like sterke, jeg brukte billige tester sist gang, da jeg fikk en positiv test måtte jeg bare kjøpe en cb for sikkerhets skyld og gravid var jeg.Jeg er testoman så kan ikke kjøpe cb hver mnd..Jeg stoler iallefall på testene fra billiges tester.com
auro Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Fikk en svak strek på en billigtest. Hadde en cb digital liggende og den ga klart svar GRAVID!!!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Gratulerer så mye!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 gratulere så mye
Gjest Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så mye og lykke til videre fremover.
m@mm@2007 Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Vel.. jeg kjøpte 5 gravitester, strimler, på www.lavpris-tester.com, tok først en på ettermiddagen igår, den ble negativ. tok en ny idag på morra'n, den ble positiv, tok en noen timer etterpå, og den var negativ igjen, så gikk jeg til legen og leverte urinprøve der, og den var klart negativ.. så min erfaring med billige tester er ikke den beste.. enklest er vel enkelt og greit å gå til legen fant jeg ut hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå