Sara Rompompei Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 I dag skulle egentlig huset vært fritt for rot og skitt og møkk. Men det ser jammen dårlig ut. I morgen skal storesnupp ha jentefest her. Men jeg tør nesten ikke røre meg jeg. Alt jeg tar i blir ødelagt... Kjøkkenvasken gikk tett, en pakning ble/var ødelagt, så nå er den lekk, men ikke tett lenger da hahaha Matavfallet med masse deilige fiskerester og grusj fra den tette vasken tok plutselig spenntak fra benken og sprutet utover det fra før av rotete kjøkkenet. NÅ blir i allefall kjøkkenet rent! 2 glass har jeg klart å knuse i dag. Nyinnkjøpt for anledningen. Men de var heldigvis billige da. Og jeg er så sliiiiiiiiiiten....... Dårlig timing med den veden kjenner jeg :S Nå gjelder det å finne dette 12. giret.... For ryddig MÅ det være til i morgen. Sutre sutre putre sutre
Mariamin Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Æsj, det er så typisk at når man først har begynt å ødelegge ting, bare fortsetter og fortsetter det.... Du får prøve å ta en ting om gangen... Lykke til med vaskinga:)
Trollmora Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Håper dagen i dag er litt bedre enn i går og at du har fått fikset den kjøkkenvasken! Lykke til med bursdagfeiringen i kveld ) Klæm fra
Sara Rompompei Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Det er nå egentlig litt utrolig dette her. For dagen i går var jo mildt sagt litt dum. Meeeen. Jeg har alikevel fått gjort endel. Og dum som jeg var så tenkte jeg YESSSS.... jeg tror jammen jeg klarer å komme i mål i dag. Og PANG! Så velta støvsuger-røret en flaske brus som eksploderte over hele stua. Hahahahaha Er alt dette her tegn på et eller annet eller???? Flate assa.... Da blir det vel fylle poser-stresse-rydding alikevel da :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå