Gå til innhold

hvor mye har dere i kredittkortgjeld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ca. 40000 og årsinkomst på 650 000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, har faktisk aldri eid et kredittkort engang. Har mye annen gjeld da ;-)

Skrevet

Jeg har 100 000 i kredittkortgjeld etter en rekke dumme valg da jeg var yngre.. Men gjett om det har lært meg en lekse!

Skrevet

Ingenting for jeg har ikke kredittkort.

Skrevet

670,50 eller noe der omkring. fant ikke veska mi når jeg skulle på butikken like før stengetid, og måtte gå i skuffa og grave frem kredittkortet og pass, nepetryne

Skrevet

4000,- fliser til bad som driver med

0 etter neste lønning

Skrevet

Har ikke kort, men gjeld på ca 1000 hos H&M;) Kjøpte litt vinterklær til barna på avbetaling, og betaler mer enn minimum hver måned.

Ellers har jeg hatt litt gjeld tidligere, men har ordnet opp i det.

Skal ikke ha kredittkort igjen. Da går jeg heller i banken og får et lån på det jeg trenger, om det skulle oppstå noe.

Skrevet

0

Mannen min og jeg har 2 kredittkort vi fikk som en del av en pakkeløsning av kontier i banken. Har aldri brukt dem, er faktisk livredd dem, har alltid vært det:) Har dem i lommeboka likevel, kan være kjekt hvis en blir frastjålet penger og visa i utlandet, eller der en virkelig er i nød.

Skrevet

0, og ikke kommer jeg til å skaffe meg kredittkort heller!

Skrevet

vi har nesten 20 000 i mastercard gjeld. etter noe tull me feriepengene til sambo ifjor. ja åsså 4000 i cresco, surround anlegg vi kjøpte på avbetaling=)

Skrevet

Kjøpte en ting for 18000 på et kreditkort en gang. Betalte ned gjevnlig, men brukte og kortet gjevnlig, så gjelda holdt seg på rundt 18-19 000 :(

tok lån i banken og betalte den ned. Mye bedre.

Men har allerede 6000 nye kroner på kreditkortet:/ og blir nok mer i løpet av jula:/ hater kreditkort.

Men all bankgjeld er nedbetalt i juni, så får ta en nytt lån og betale ned kreditkortet og så klippe det i to!! hater det egentlig!

har ikke huslån eller barn

Skrevet

Ingenting. Liker ikke å kjøpe på kreditt, men liker å ha muligheten skulle de oppstå krise.

Skrevet

14254,- per idag.

Betaler vanligvis fort ned på kredittkortet og har kontroll over situasjonen ;) Har kun ett kort, men registrer - til stor forskrekkelse - at vi mottar enormt mange tilbud om kredittkort for tiden! Det er virkelig synd i mennesker som ikke greier kontrollere pengebruken sin, for "lån uten sikkerhet" blir jo kastet etter dem!

Skrevet

har lenge hadd 30 000, men har endelig blitt kvitt gjelda. Det var en plage, veldig vanskelig å betale ned når man ikke har så mye til overs hver måned, og lurte hele tida i bakhodet. klippe-klippe kredittkort i to

Skrevet

40 000,-

Men har nettopp refinansiert, så nå er det på kjapp vei nedover!

Er gjeldsfri om 1 år! :)

Skrevet

For øyeblikket 10.000,-, men betaler det ned på første regning, så da blir det ikke renter på det. Har penger på konto.

Men hadde ikke så mye på kortkontoen min da jeg shoppa så brukte kredittkortet.

Bruker ofte kredittkortet jeg. Ser ikke problemer med det i det hele tatt. Så lenge jeg betaler tilbake alt på første regning.

Skrevet

Jeg gjør det på samme måte, bruker kredittkortet når det er nødvendig for så å betale ned på første regning. Har maks 4000,- gjeld om gangen, men det blir ofte hver måned. Har blitt en ond sirkel med når jeg får lønning og når jeg må betale husleia. Håper det ordner seg etter jul da jeg skal jobbe fulltid.

Skrevet

har aldri eid et eneste kredittkort, og har ingen planer om å skaffe et heller.

Skrevet

Kredittkort: Ca 18000

Klær på avbet. (HM, LaRedoute, Ellos): Ca 10000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...