Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Vært inne og kikket i utvidet søkerliste på en stilling jeg sendte inn søknad på for en liten stund siden. Den jobben kan jeg skyte en hvit pil etter, der var det opptil flere som var mer kvalifiserte enn meg. Kanskje ikke i så stor grad utdanningsmessig, men helt klart når det kom til arbeidserfaring. Og det er i grunn greit om jeg ikke får jobben. Hadde sikkert vært interessant, men ikke et sted jeg ville basert meg på en karriere for å si det sånn. Det dukker opp flere sjanser tenker jeg
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hva er det du jobber som da? Ja det dukker nok opp nye sjanser skal du se, og like greit om du ikke følte dette var helt rette plassen for deg.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Akkurat denne jobben var innen offentlig forvaltning. Kunne lært masse nyttig, men vet at de sliter med lave budsjetter og lite folk (som så mange offentlige etater) og tror jeg fort kunne følt det ble frustrerende og demotiverende å jobbe der. Flere jeg vet om som har jobbet innen det samme og som føler det sliter på dem at de aldri får gjort alt de ville pga penge- og personalmangel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå