Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Det føles ikke som 8 månder siden jeg fant ut jeg var gravid...er som om det var igår jeg sto med testen på badet. Jeg syns det er helt rart å høre om dem som har termin i juni og juli!! Å det føles som jeg nettopp kom inn her på 3. trimester og følte meg såååå utenfor blandt alle de høygravide og fødeklare. Å nå er jeg det selv! Litt over 1 uke til termin...helt sprøtt å tenke på. Snart er vi foreldre!! Jeg gleder meg til å møte det lille mennesket som bor i magen min, men samtidig blir det rart å ikke ha henne i magen lenger. Koser meg som gravid jeg Har vært heldig å ikke hatt noe særlig med plager. Skal prøve å nyyyyte disse siste dagene som gravid Koser med magen og tar masse bilder. Det er så koselig her inne på 3. tri syns jeg Håper det er like bra stemning inne på dib og småtroll 0-1 år. Ingen mening med dette innlegget egentlig. Bare lufte litt tanker og takke de koselige og nyttige svarene man får her inne
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Dette var et veldig koselig innlegg:) Akkurat slik hadde jeg det med første!!Null bekymringer og plager! Koser meg like mye som gravid denne gangen også, selv med plagene jeg har (bekken,prematur kynnere), og føler meg kjempe fin! Men nok prat om plager,da dette innlegge skulle være positivt!! Vil bare tilføre at jeg gleder meg masse til fødselen!!Og alt det bærer med seg! Utrolig følelse!!! Masse lykke til Happyfreak;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå