Gå til innhold

Spiser du grandiosa på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i vg for noen år siden at det var uhorvelig mange som åt grandiosa på julaften. Jeg vet bare om 1 som gjør det. Kjenner du noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser aldri grandiosa. :S

Skrevet

Ikke noen som har sagt det høyt i alle fall, og jeg får ikke skvist inn en grandis mellom laaaang julefrokost/brunsj, risgrøt og middag, om jeg så hadde ønsket.

Tanten min kunne nok kanskje vært troende til å gjøre det da hun stort sett feirer jul bare hun og "kjæresten" (hun er barnløs og de er godt over 50) - men da på formiddagen, middagen er "skikkelig" selv om de bare er 2.

Skrevet

Jeg har spist grandis EN julaften, det var den gangen jeg var 2 barnsmor og nyskilt, første jula barna var hos pappan sin :(

Tragisk julaften ja :(

Det var meg, grandisen og dyna mi.

Men nei, jeg kjenner ingen som spiser det som "julemat".

Skrevet

Ikke på julaften nei, men jeg kunne nok ha funnet på å spist det i løpet av romjula ja...

Skrevet

Kjente en som gjorde det iallfall.

Skrevet

Huff nei. Jeg savnet pinnekjøttet da jeg var til svigers i fjor for første gang og ble servert ribbe ;P Ribbe er godt det men med min slekt som er fra vestlandet så er det og var det pinnekjøtt som er tingen på julaften :-) Grandis er jo egentlig ikke noe god pizza heller.

Skrevet

Nei, nei, nei!! Julaften er det pinnekjøtt. Hadde jeg vert alene julaften kunne jeg vurdert en pk Fjordlands, men pinnekjøtt hadde det blitt!!

Skrevet

Jeg spiser faktisk aldri grandiosa. Spiser ikke pose/ferdigmat i det heletatt, faktisk.

Skrevet

JA! Men spanderer ekstra ost på toppen siden det er selveste julekvelden:)

Neida, blir ribbe her gitt! Kjenner ingen som spiser grandis på julaften...

Skrevet

Men tror dere det er som julemiddag da???

Tenker at det kanskje er noe man spiser på dagen -lunch! Det kunne jeg godt funnet på:) Ellers er det ribbe/skinkestek pølser og medisterkaker og surkål/rødkål som gjleder

Skrevet

Jaaa... Er mannen min som MÅ ha det. Men det er ikke i stede for julematen da, det er på kvelden, helst sånn rundt midnatt at grandiosaen inntas..:) Vi er ganske mange samlet på julaften og alle tar seg faktisk en bit eller to!:)

Skrevet

Jeg har faktisk spist whopper cheese meny på julaften. Jeg var 13 år da, hehe. Mamma har alltid hatt den politikken at alle skal få det de vil på julaften, og jeg innbilte meg at jeg ikke likte pinnekjøtt. Så da kjøpte jeg mat på burger king og la i varmeskapet til julemiddagen. Men det var ingen stor suksess da.... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...