Gå til innhold

AAAhh har fått dilla på helt feil ting!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg få dilla på salat og fisk og sunne ting??? NEIDA!!! julebrus og eplemos og lakris!!! uff uff...prøver å beherske inntaket...men er ikke lett når hormonene mine skriker at det er det jeg allerhelst vil ha! Er 6 uker på vei...må prøve å være streng med meg selv fremover...

Noen andre som har uheldige eller rare "lyster"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Har bare lyst på søtsaker og brus. Særlig julebrus. Men jeg er så kvalm også, så jeg tillater meg en del av det.

Skrevet

Pommes frittes!! :o

Spiser det ikke ofte, men hadde en skikkelig hang forrige graviditet også..

Kan tenke på det hele dagen -det er jo helt sjukt! Hihi!

Skrevet

Jeg også -julebrus, men nå begynner den heldigvis å kjennes litt for søt ut. Sjokolade begynner også å bli litt for søtt. Er 5+6 på vei. Ble nesten på gråten i ettermiddag da den lokale sjappa faktisk var UTSOLGT for pizza.

Skrevet

Jeg har faktisk litt sperre for godteri/søte ting... Men det er pga. kvalmen trur jeg. Med en gang jeg får lyst på noe tillatter jeg meg det siden jeg er så kvalm og ikke får i meg mye om dagen :P

Ting jeg har fått dilla på:

- Pannekaker

- Lapskaus

- Gul saft

- Popcorn

- Biola

- Te

Ting jeg har helt sperre for:

- PIZZA!!! (Det er helt sykt, orker bare ikke tanken på pizza!!)

- Fisk (er ikke glad i fisk ellers utenom laks, men det frister bare IKKE!!!)

- Kaffe

Skrevet

Ååå, jeg er så lei meg. Har såååååå lyst på ostepop og cherrytomater, har hatt det i hele kveld. Men teite mannen min må jo selvsagt få influensa og halsbetennelse, og få hostesaft som han ikke kan kjøre bil etter å ha tatt. Mannfolk altså, er sikker på han gjør det bare for å plage meg...

Skrevet

Hehe ser julebrusen er en slager! Tenk når jula er over og vi ikke får tak på den rette sorten lenger...shit altså!! Masse rasende og stressa gravide tupper som går rundt i butikkene å leter febrilsk.....hehehe

Skrevet

haha..bare begynne å hamstre julebrus jenter...;P

for min del som er litt cokakoliker har gått over til pepsi?!?

rare smaksløker..var sånn sist jeg gikk gravid også..forlangte at foreldra mine skulle kjøpe pepsi til lørdagskvelden når vi kom på besøk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...