Kåre Moradi Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hvor er sjokoladen som lå foran meg på bordet for fem minutter siden? Den er søkk vekk, nå ligger bare den gule emballasjen der. *grøsser*
nawi Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Det var en fra den andre siden, som prøver å få kontakt, som tok den. Jeg ser en eldre litt tykkfallen mann som er vedlig glad i sjokolade. Han ba meg fortelle deg at du må kutte ned på godisen. Han vil ikke at du skal gå i den samme fella som han....;-)
Odine! Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Jeg får inn sjokoladen din, den sier: Hjelp, jeg er tygd på og nå smelter jeg fullstendig nede i en Amen!-mage
Kåre Moradi Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 HVor lenge kan dere "se" den? Hvor er den nå fks? Og I morgen på denne tiden? osv osv...Fin tanke...glad jeg ikke "ser".
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 det er en eller rannen sånn synsk person som ikke orker å se folk spise, for han syns det er så ekkelt og se maten gå nedover halsen osv... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå