Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Nå er vi jo godt inne i julebordsesongen, og gjerne andre festligheter, så hva slags "unnskyldninger" har dere for ikke å drikke alkohol? Selv blir jeg nok å kjøpe med meg alkoholfri vin, og ta denne på en flaske det egentlig skal være "vanlig" vin.. Alle kommer jo til å skjønne det dersom jeg ikke en gang rører alkohol, så blir nok å gjøre det på den måten.. Tar gjerne i mot tips på gode alkoholfrie viner også Kan desverre ikke skylde på at jeg kjører, da jeg mangler det vesentlige , nemlig sertifikat:P
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg er heldig som jobber i butikk...vi har søndagsåpent og da kan jeg bruke den fine unnskyldningen om at jeg skal på jobben dagen etter så må ta det rolig...kjører edru linje....men snakk om jul og julebord osv...røkt laks, kan man spise det på julemorgen??
mamo82 *2 jenter* Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hehe! Ja, uten lappen blir det vanskelig å sno seg unna på den måten! Jeg har tenkt å bestille alkoholfrie drinker, men hvis noen spør, så svarer jeg, hvis ikke holder jeg kjeft. ) Er litt kvalm og trøtt for tida, så det er ikke så lett å skjule det uansett, tenker jeg.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå