Gå til innhold

Hvordan er livet mitt? (bare for moroskyld)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mennesker blir jo hele tiden bedømt utifra det de har som f.eks dyre klær til barna, stort eller lite hus, osv osv.

Hadde vært spennede å se hvordan dere tror livet mitt er utifra noe få opplysninger:

-Eier hus på ca200kvadrat

-Ett barn

-Samboer (i 9år)

-Bil -08modell

Dette er de folk som ikke kjenner meg ser, og jeg lager meg ofte et bilde av andre utifra sånne ting, noen ganger stemmer det, andre ganger ikke, dette er bare for moroskyld, moro om andre kom med opplysninger også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy flate! dette var bare teit! snakk om å fiske!

Skrevet

du bor i en mindre by

mørk, slank

fast jobb

hehe, stemte noe?

meg da?!:

-hus 240 kvadrat

-5 barn

-samboer (7 år)

-bil 94 mod

Skrevet

Totalt gjennomsnittelig, vil jeg si (i "mine" kretser).

Vi eier hus utenfor Oslo, 270 kvm.

2 barn (en av hver med tre år mellom)

Vært gift i 10 år.

2 biler, 06 og 02-modell.

Vi er nok ganske typisk, hvit middelklasse... noe jeg absolutt ikke skulle bli.

Skrevet

Hmmmm,

du bor på Sunnmøre eller deromkring. Du er liten, søt og mørk blond i håret.

Du har ikke jobb eller høy utdannelse, men samboeren din tjener ok, så du er hjemmeværende og trives med det.

Du er ikke spesielt materialistisk, men kunne ønske deg en ny, fin sofa når ungene blir større.

Du er hjemmekjær og veldig glad i samboeren din. Og han i deg:)

Stemte noe??

Skrevet

mindre by-ja

mørk-ja

slank-tja

fast jobb-nei

på deg ser jeg for meg en person som bor i liten by eller et lite sted

du fremstår som en positiv person med godt humør

fem barn ja, mye energi men sovner tidlig på kvelden:)

jobber deltid

blondt hår, men ikke en typisk blondine

ca 40år

Stemte noe?

Skrevet

Bor på østlandet

Er hjemmekjær og glad i samboeren min ja, og han i meg

ny sofa -ja

jobber ikke, samboer tjener greit

ikke materialistisk, men liker kvalitet

flink du:-)

HI

Skrevet

Hvorfor er dere så opptatt av å dele oss opp i klasser?

Skrevet

Hehe, sett på tv norge, på ungkaren så får dere pjatt så det holder!!! :D huff, noen har virkelig problemer! Å gidde å lage så mange teite innlegg!?!?

Skrevet

Ikke så opptatt av det, men når man leser debatter her inne er det ofte et tema hvilke merke barna har på klær, har man bare reima blir man satt i bås, har man spar fra sparkjøp blir man satt i bås osv.

Dette gjelder også hva slags mat mat kjøper, hvilken vogn man har til barnet, om man er hjemme eller ute i full jobb og mye mer.

Det er ikke alltid førsteinntrykket stemmer, selv om man lager seg et bilde av mennesker utifra utseende og utstyr

Skrevet

klær fra sparkjøp skulle det være, og det er jo stort sett bare teite innlegg her inne, så jeg også ville bidra med ett:-)

Skrevet

lite sted, positiv, energisk å godt humør stemmer.

men er 33, ganske blond

sovner alt for seint, hehe..

Skrevet

Jeg tror du er ren, pen og nøye med hvordan du tar deg ut, noenlunde nøye ihvertfall. Ser for meg deg i slik "ull-kåpe" med dobbel knapperad. Du har tatt høyere utdannelse, fått fast jobb, reist litt rundt før dere kjøpte hus, er faktisk mulig dere begynte med en liten leilighet først. Videre tror jeg barnet ditt bruker Reima eller Troll, fordi du kun vil ha det andre sier er best - og fordi du har råd til det. Av en eller annen grunn tror jeg ikke du har falt over "alt skal være hvitt og stål" trenden. Dessuten tror jeg dere har en del lån, men selvfølgelig har gode jobber og råd til å betjene gjelda også ;)

Skrevet

meg da?

eier hus på 500 kvadrat

eier 2 hytter på 200 kvadrat og 350 kvadrat

sommerhus på Maldivene på 200 kvadrat og sommerhus i spania på 300 kvadrat

3 biler, 07 modell, 08 modell og den nyeste 09 modellen fra Mercedes (får den om 3 uker)

2 barn, 1 år og år

gift i 4 år

Skrevet

Siden du spør..

Gubben din er 50 år, og har kommet greit ut av finanskrisen..

Siste statussymbolet (MB) er bestilt trolig i sommer, og har vært lang leveringstid på...

Du er overfladisk og bryr deg ikke om verdier, men er kun som måkene på bryggene som skal ha mer mer mer...

Skrevet

Penger er ikke alt! Jeg har gått fra sambo. Hadde hus på ca 400 kvm, sentral og meget dyrt. 2 dyre biler. 2 meget flotte hytter. Båter. Digert feriehus... osv...... trass i alle pengene var jeg dypt ulykkelig! Prøvde å ta livet av meg flere ganger.... Alt var så overfladisk. uansett

Nå har jeg fått ny samboer. Han er verdens flotteste! Nå bor vi sammen i et lite hus (ca 70 kvm) og jeg stortrives! Jeg har fått et helt nytt syn på livet og er kjempelykkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...