Kåre Moradi Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hvorfor er den serien på TV? Må innrømme at det er godt gjort å klare å tromme sammen en såpass sjarmløs gjeng av ansatte. Gjesper mens jeg gyser litt på ryggen av apropos-musikken *her kommer den raffe anestesi-legen, la oss spille litt rocka musikk". Hvorfor er dette mølet på fjernsyn? (Jeg sier til meg selv følgende, så er det unnagjort: "Du trenger ikke se på"/"Slå av TV`n da vel/Herregud hva folk skal irritere seg over". Sånn.)
Kåre Moradi Skrevet 27. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2008 "Fint å "? Hvor kom det i fra? Ringe Åndenes makt?
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Jeg er så enkelt møblert at jeg spisset øynene da jeg hørte om den raffe anestesilegen. Kanskje jeg bør begynne å se?
Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Hvorfor har han ene legen aldri på seg sokker? Mannen min lusker stille ut av stua hver gang sykehuset begynner fordi jeg gjennom hele spisoden sitter og roper "ÅÅÅÅ, seeee der er rommet som ... ble født" "ååååå husker du hvor vi sprang opp og ned i den trappen" "ÅÅÅÅ seee der er gynekologen" Åsså blir jeg småsnurt over manglende innlevelse. "Se da!!!!!" "Døh... Malin... det er ei trapp..." hmpf
FuckFace Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Han anestesilegen, er det han høye, mørke på motorsykkel? For han er verdt å få med seg... tøff mann!!! Egentlig verdt å se hele serien bare pga. han.
Kåre Moradi Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 Er det anestesi-sykepleier da? Tror han kjører motorsykkel, ja, mener å huske produsentene fråtset i musikk-mulighetene dette ga(. Må sies at det er noen episoder siden jeg så på - kanskje til og med en tidligere sesong? Fatter derfor enda mindre av at den tydeligvis er populær ENDA?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå