Gå til innhold

Bæsjer deres barn hvor og når som helst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt bleiebarn bæsjer kun hjemme eller om han er sammen med meg. Bæsjer aldri i bhg feks. Og så bæsjer han stort sett alltid 3-4 ganger etter han har lagt seg :(

Tro om det er psykisk? At han slapper av når det er meg som tar bæsjen? Han nekter å la andre enn meg eller "stepappa" ta bleia om det er bæsj der. Om noen andre må så er det hyl og krig. Dette har vart så lenge at jeg ikke husker om han noen sinne har oppført seg annerledes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem bæsjer i bhg. Eldste gjør det ALDRI, men minste kan gjøre det om hun er helt nødt, men det er veldig sjelden.

Minsta bæsjer som regel rett etter at hun har stått opp, mens eldste bæsjer om kvelden, hehe.

Skrevet

Mi har aldri bæsjet i bhg.. Ikke engang da hun brukte bleier. Hun bæsjer alltid en gang for dag, etter middag=)

Skrevet

Vår frøken på 2 bæsjer helst mens hun leker litt på rommet sitt etter frokost. Prøver å få henne til å gå på potta i stedet, men det er uaktuelt. Hender hun bæsjer flere ganger om dagen, men det er alltid mens hun leker.

Skrevet

Min på 2 år bæsjer bare hjemme. Han må ihvertfall være for seg selv. I helgen var vi på hotell hele helgen med familien min og han var ikke alene et sekund. Da bæsjet han ikke fra vi dro til vi kom hjem. Dro fredag morgen, var hjemme søndag kveld. 15 min. etter at vi var hjemme kom verdens største bæsj:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...