~sjiraff~ Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Mener sånne perler som man trer på perlebrett og stryker på. Mangler julegave til to 4 år gamle gutter, begynte å tenke litt på perler med perlebrett, da dyr eller andre litt kulere brett enn de typiske hjerte, stjerne og prinsessebrettene. Liker deres gutter perler?
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jepps,eldste min elsker både det og å sy så tror han er et lite håndarbeidsmenneske ja:)Ville undersøkt med foreldra om han/de liker det først jeg..
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Ikke alle kompisan hans som liker det for å si det sånn hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 min gutt på 2 digger å perle. han er ikke videre god da, så det er stort sett jeg som må perle for han... hehe men det blir nok en hitt.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 De perler ikke så kjempeofte, men joda, de liker å perle og har perlet masse julegaver :-) De to eldste på 6 år og 4 år da, ikke mini på 17 mnd, han får ikke lov.
Franz Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Nei,det synes jeg ikke...har selv kjøpt perler til tantegutten min,han blir strax 4 år.Men det kommer vel an på hvilke perler man kjøper vil jeg tro,kjøpte en gavepakke med Hama maxi perler,var med en dinosaur,vil tro det faller i smak,moren hans som "ønsket" det til han. Fint at gutter kan sitte med noe "puslerier" også
erteposen + 4 Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Mine gutter elsker å perle, og det er populært i bhg også.
lego Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Er tante til 3 gutter og de holdt masse på med perler når de var yngre, dvs fra ca 4-8 år gamle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå