Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 herre min hatt,blir nesten flau over meg selv,har blitt så grådig når det gjelder sjokoladen og mandariner!! går å gjemmer di vekk sånn at sambo ikke skal få hehe... Skal liksom ha ALT for meg selv,spesielt mandarinene mine! For en oppførsel!! ;)
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Hehe, jeg er AKKURAT likens! I går kveld spurte samboern min meg om det var tomt for mandariner allerede?Ja sier jeg...men sannheten var at jeg hadde gjemt unna sikkert ett kilo for jeg ville ha idag på formiddagen uten å være nødt til å dra å kjøpe det. Flaut..., men sååå verdt det når jeg satt å proppa meg med mandariner idag
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 ååå,så kjekt at jeg ikke er alene!! Fant noen mandariner bak puta på sofaen i mårres,hehe,di la jeg der for 2 dager siden,men hadde glemt di ut Mandariner er best av alt for tia ;) i mårå er det penger på konto,gjett hvem som skal gå å hamstre da! hehe...deler ikke hahaha
Lellemor Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 hehe, må gjemme sjokolade for sambo, ikke fordi han spiser det, men for jeg spiser ALT for mye av det at jeg skjemmes =)
helene0: jan09+jun11 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 ...og i morgen skal jeg gå i butikken å kjøpe mandariner...
Gutt05Jente09 Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Hihi...-godt å høre at det ikke bare er meg! Må ta meg sammen på butikken, kan ikke kjøpe så mange klementiner av gangen, klarer ikke stoppe å spise når de er i hus... Utrolig gode nå!!
Gjest Tale30 Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Jeg har fått beskjed om at jeg har nedsatt sukkertolerans, så jeg har ikke spist sukker på over en uke. Kommer ikke til å bli noe julesnop på meg gitt.. Nå gleder jeg meg vilt til det ene eplet jeg kan bevilge meg per dag.. jaja..
mor_til_2_84 Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Jeg tror faktisk jeg slår de fleste her inne når det kommer til klementiner.... Kjøpte 10 kg på tirsdag, og ser allerede bunnen av esken.... hi hi. Og det er IKKE mye jeg har delt med samboer og barn. Her går det gjerne både 5 og 6 i slengen, både 3 og 4 ganger om dagen!! Men, når jeg først skulle få dilla på noe, så er vel ikke akkurat klementiner det verste da. Trøster meg med det.
Hakkamella Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Beskjedne damer her inne! HAHAHAHA.. Men altså, jeg er mester i å finne gode unnskyldninger for ting jeg liker, og klementiner har ALLTID vært min største svakhet. De inneholder jo masse C vitamin, og det er godt for immunforsvaret til både oss og babyen. Så spis med GOD samvittighet. Forresten, å være gravid er en god unnskyldning til å sikre seg noen ekstra (med et yndig smil om munnen), for man kan skylde på at den lille krabaten trenger dem, vil ha dem... ikke du selv hehehehehe... Forresten, tror ikke det er mange som slår min rekord i klementinspisisng; 2,5 kg på en kveld... Da satt jeg som i transe og skrelte en hel kveld. Det er mange år siden, og nå har jeg (nesten dessverre) en slankeoperasjon bak meg så det er kun plass til 1-2 stk pr dag...Grine...
ipeggy Skrevet 28. november 2008 #10 Skrevet 28. november 2008 Jeg spiste tre klementiner på rappen hjemme hos mamma i går, før det gikk opp for meg hvordan jeg satt. Da klarte jeg heldigvis å beherske meg. Men de var så gode, mye bedre enn de vi får kjøpt på butikken her hos oss, så jeg "stjal" med meg to stk før jeg gikk igjen også. Hihi.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Enten jeg eller mannen min kjøper stor pose mandariner hver dag og er det helg må vi kjøpe to Både jeg, han og snuppa på ett år er helt gærne etter de men jeg må begrense meg pga sv.diabetes. Sist fikk jeg dilla på de også og det var helt ekstermt.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Kanskje vi skulle starta en "mandarinklubb". Hehe. Ble helt på gråten jeg forrige uke da de gikk tom for mandariner på butikken. Kjennte at panikken kom krypende. Men heldigvis hadde de på naboøya da så helga var redda. Ikke lett når en bare har 2 butikker å ta av.Så nå kjøper jeg mye med en gang de får inn i butikken. Ikke mange andre som får tak i her nå nei.
Itsrejk Skrevet 28. november 2008 #13 Skrevet 28. november 2008 Hehe...vi er litt av en gjeng! Her går det også unna med klementiner. Slipper å gjemme dem unna da, for gubben spiser bare en og annen - og det må han jo nesten få lov til. Guttungen spiser også en eller to om dagen. Det gjelder bare å kjøpe inn nok!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. november 2008 #14 Skrevet 28. november 2008 Mandariner ja, men det verste er julesjokoladen. Var helt syk etter det i går, men gubben skulle ikke komme hjem før kjempesent og siden jeg hadde hatt besøk på dagen hadde jeg ikek fått handlet selv. Så kommer han hjem litt tidligere og sender sms på veien "skal jeg handle noe", hvorpå jeg seff svarer "JULESJOKOLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Mann kommer hjem og hiver sjokolade på bordet med kommentaren om "tror du jeg kanskje kan få en halv sånn marsipanpølse?". Søte mannen som er vant til at kjerringa svelger unna det meste før han i det hele tatt har fått satt seg :oD
Mia77 Skrevet 28. november 2008 #15 Skrevet 28. november 2008 Må bare komme med en liten advarsel jeg.. Litt om meg selv: Jeg er 3.gangs og normalvektig. Er 30+5 i dag og liker godt sjokolade.. Jeg har ikke hatt noen som helst slags helseproblemer, verken under de andre svangerskapene eller dette.. Har spist altfor mye sjokolade og frukt, dvs kanskje en kopp kakao annenhver dag siste ukene, en sjokolade annenhver dag og det samme med frukt.. Nå har jeg plutselig fått påvist svangerskapsdiabetes.. Ikke kjekt nå som jula nærmer seg, så vær litt forsiktige.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #16 Skrevet 28. november 2008 Mandrarin klubb hørtes jo genialt ut!! hihi. Men det er godt å se at det ikke bare er meg som elsker mandarinene mine:) har nettopp fått penger på konto,skulle ut å handle julegaver,men eneste jeg har tenkt på er hvor mangen kilo mandariner jeg skal kjøpe I går var jeg snill med sambo,kjøpte 5 mandariner,og en sjokolade..ga sjokoladen til han hehe. han ville helst ha mandarin sa han etter jeg hadde spist alle opp men han ville ikke si ifra om det Stakkars mann
Endeligtobarnsmamma Skrevet 28. november 2008 #17 Skrevet 28. november 2008 Lærte nettopp av ei venninne at klementiner har 3 eller 5 (husker ikke) ganger så høyt syreinnhold som appelsiner. Ikke spesielt sunt å spise mengder av med andre ord. Når man spiser 3 klementiner blir det som å spise 9 appelsiner lissom.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå