Gå til innhold

HJEEEELLLPPPP!!!!!! Trenger råd....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har feber 38,5. vondt i hodet, ørene, halsen. Veldig kvalm og vondt i magen.

 

Hva bør jeg gjøre????

Liker ikke ta noe for er så redd det skal skade fosteret. Har ventet lenge på dette lille nurket...

er 12+ 5 dager idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vær redd..er ikke farlig.jeg var så syk med influensa i uke 6 med førstemann.men fikk beskjed om at de eneste som kan være dumt for fosteret er om du får over 39 i feber.å det du gjør da er å ta paracet. veldig høy feber hos deg er ikke godt for fosteret å da er en paracet en god ting å ha:) ikke skadelig heller.. har denne gangen vært syk to ganger etter uke 12.er i uke 20 nå.å det har gått bra..!ladri hørt om at sykdom kan føre til abort eller noe galt med babyen! god bedring!

Skrevet

så ikke at du var redd for at noe skulle skade barnet..ikke ta panodil eller noe..tror den har noe hjelpestoffer som ikke er bra for blodet..noe i den duren.men paracet er helt trygt.. JM sa at høy feber er farligere for barnet enn en paracet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...