Lykkelig gravid etter icsi Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg har feber 38,5. vondt i hodet, ørene, halsen. Veldig kvalm og vondt i magen. Hva bør jeg gjøre???? Liker ikke ta noe for er så redd det skal skade fosteret. Har ventet lenge på dette lille nurket... er 12+ 5 dager idag.
♥Cherrypie♥ Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 ikke vær redd..er ikke farlig.jeg var så syk med influensa i uke 6 med førstemann.men fikk beskjed om at de eneste som kan være dumt for fosteret er om du får over 39 i feber.å det du gjør da er å ta paracet. veldig høy feber hos deg er ikke godt for fosteret å da er en paracet en god ting å ha:) ikke skadelig heller.. har denne gangen vært syk to ganger etter uke 12.er i uke 20 nå.å det har gått bra..!ladri hørt om at sykdom kan føre til abort eller noe galt med babyen! god bedring!
♥Cherrypie♥ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 så ikke at du var redd for at noe skulle skade barnet..ikke ta panodil eller noe..tror den har noe hjelpestoffer som ikke er bra for blodet..noe i den duren.men paracet er helt trygt.. JM sa at høy feber er farligere for barnet enn en paracet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå