Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg lurer på en ting... Er fødslene i den serien veldig klippet til, eller er det noen som har så fine fødsler? (med det mener jeg harmoniske, fine fødsler osv, og med omsorgsfulle jordmødre i den grad de kan være det...) Har fulgt serien siden den startet i vår, syns det er en fin serie... Men disse fødslene altså... Er litt misunnelig, må jeg si:)
Musemor med tre søte små Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Den fødselen i badekar idag var utrolig flott.
It's all about me Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Det er nok mye klipping. Tror nok at de til og med kunne fått min fødsel til å virke harmonisk og rolig med den rette klippingen.......og jeg skrek, sloss og rømte som en gal, ha ha ha.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Helt enig, sitter å griner enda:-D Hmm.. utrolig så følsom jeg er blitt i det siste!
nickoline og supermann Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 hadde fin fødsel selv jeg - ikke noe skrik. Litt moro og hyggelig atmosfære... elsker sykehuset - spesielt ambulanse biten siden jeg går på skole på nummer 19 og ser de ofte. Kanskje min framtidige arbeidsplass
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 den fødselen i dag var fin men ligner ikke min . hehe... kanskje jeg kan ha en sånn fødsel neste gang lurer litt på hvordan vannet i badekaret blir seende ut etter en fødsel jeg....
Gjest Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 De klipper nok endel, men den fødselen som de viste i dag var faktisk veldig lik min siste fødsel Fødte på samme fødestue og samme badekar som hun i dagens episode også hehe. Hadde en flott fødsel med kjempe fine jordmødre og pleiere, jeg bannet nok en smule mer enn hun på tv men ;) Har hatt to rolige og harmoniske fødsler, en på 48 timer og en som varte i 3 timer. Det jeg syntes var litt rart var at det så ut som om det ikke var så mange der inne mens jeg fikk beskjed om at det måtte være både barnepleiere og en ekstra jm tilstede ved vannfødsel. Vannet ser foresten ut som rent blod etter vannfødsel,ikke veldig delikat akkurat men ikke det man tenker mest over der og da
Gjest Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Kjempe heldig men jeg tror det har mye med hvor trygg man føler seg på jordmoren man får i grunn. Får man ei kjærring så er det nok vanskelig å få en fin opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå