Gå til innhold

Hvor mange dresser har mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dyre var de?

Hvor er de kjøpt?

Bruker han dress på jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke jakke paa jobb, men de maa ha skjorte og slips.

har vel 7 dressbukser + 5 dresser :) En hel haug skjorter og slips .

Skrevet

En dress, den brukes bare ved høytidelige anledninger. Han er programmerer så det har gått mye i jeans og slitte t-skjorter på jobb :P

Skrevet

2 som han bruker! Tror de kostet noen tusen, er kjøpt på VIC. Han bruker uniform på jobben...

Skrevet

2. En svart som er "utgått på dato" og en grå som var ny i sommer. Han bruker ikke dress på jobben, så dressen brukes kun til større selskaper, og buksa for seg i halvformelle anledninger. Begge er kjøpt på Dressmann.

Skrevet

1 påtvungen komplett dress som jeg kjøpte til han til jul i fjor uten å spørre først. Den kosta 700 kr med 70 % avslag.

Skal sies at han kledde den godt,og ble selv veldig fornøyd da,selv om han sa på forhånd at han ikke skulle ha ;)

Har vel kanskje 5 skjorter som han har kombinert med dressbukse eller fin dongeri før.

Jobber som fisker han,så det er regntøy eller dunkjeldress på jobb =)

Skrevet

bare en.. og den er jeg lei!! Han kjøpte den til bryllupet vårt. En stripete Armani-dress til 4000-5000. Han bruker den i alle dress-kode anledniner. Men i vår ble jakka til dressen borte.. Så nå har han en halv dress.

Skrevet

6 stykker har han tror jeg. Bruker det ikke på jobb, men liker å kle seg opp en gang i blandt.

Smoking (HM - viktor og rolf)

Klassisk mørk med striper (Boss)

En utdadert mørk (Dressmann)

En gråblå kjempe fin T.Michael.

En tweed dress (arva)

En hvit ()

Han ønsker seg en Armani dress, men det blir i vårt neste liv:)

Skrevet

2 dresser og en dressbukse utenom (fra hm eller noe)

den ene dressen blir brukt i jobb, (jobber av og til som dørvakt og står da i dress) også har han en pen dress som vi kjøpte i fjor sommer til ett bryllup. kjøpt på dressmann til ca 1000.-

ogsås har han ett utall med skjorter da...

Skrevet

Han har en halv dress (!), dvs en dressbukse og han har en mørk blazer han bruker til... Har en haug med skjorter da...

Hmm på tide å kjøpe en hel en kanskje.

Skrevet

Har ikke en eneste dress. Null! Nada!

Bruker ikke dress på jobb, men tror ikke det er uvanlig at kollegene hans har dress (eller i allefall skjorte og dressbukse)

Skrevet

min mann har en dress og en smoking.

han bruker veldig sjelden sånne finplagg.... jobber som snekker...

Skrevet

1...? Nei 2!, men ene passer ikke helt.

Den nye han kjøpte var nedsatt fra 3000 kr til 1200 kr, husker ikke hvor den er kjøpt. Bruker definitivt ikke dress på jobb nei, da tror jeg han hadde sluttet i jobben, hehe... Han hater å bruke dress ;-) Er mulig han må bruke etterhvert dersom han får mer direkte kundekontakt, men ikke nå.

Skrevet

en som er privat.. men han har mange dresser som han bruker på jobb.. han liker å pynte seg ellers å så han har mange skjorter.. men den ene dressen bruker han bare når jeg er noe spesielt.. men han har dress jakker som han bruker til annen buker og slik.

Skrevet

En sort, dyrt merke - men fikk den på salg i romjulen i fjor. Kjøpt på Jennsen&Co

En sort kasmir dressjakke hvor han har en grå bukse til. Sydd av en skredder fra tailand som kommer hit til Norge 3 ganger i året. Begge er sydd av skredderen.

Skrevet

5 dresser og 2 gallauniformer:) 2 av dressene er sydd spesielt til han i utlandet, han har en fra Dressmann og de 2 siste husker jeg ikke hvor han fikk tak i.

Går i uniform på arbeid:)

Skrevet

Han har vel 15-16 dresser, og en drøss med skjorter. Går mest i Boss og Armani - så dyre nok kan man si. Han bruker ikke heldress på jobb, bortsett fra når han må ut i møter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...