Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Aner ikke hvor jeg kan legge dette ut, så prøver her. Vi har ikke prøvd å bli gravid, men hadde et "arbeidsuhell" for 1,5 uke siden, rett før eggløsning. Jeg kjenner når eggløsning er og den var nok 1-2 dager etterpå. Jeg har ganske kort avstand mellom eggløsning og mens vanligvis og i går kom det blodig utflod når jeg var på do. Jeg ble superlettet og tenkte at da er mensen igang ja. Men ingen blod siden det ene toalettbesøket, ikke engang antydning til farge. Har veldig vondt i mage og rygg, murrer og murrer og er superhissig og småkvisete, så det føles som mensen skal komme, men er altså ikke noe blod. Vanligvis spotter jeg i 1-2 dager før jeg blør frisk, men da kommer det jo litt og litt her og der de dagene, det er ikke helt totalt opphold liksom. Så nå er jeg veldig nervøs igjen... Har to tester liggende, men er jo for tidlig å ta dem. Tok en el-test jeg hadde i forgårs og det kom opp to streker på den, men ene var veldig svak. Hva tror dere? Blir småsprø av å ikke vite... :-/ (ps, har barn fra før og har småblødd litt i de svangerskapene, men ikke så tidlig)
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 ville tatt ein test eg,..når du meine da er "tidsnok",ifht syklus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå