Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Rundstykker eller loff, med smør..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 ris og saus ... jeg synes det e kjempe godt da ... pluss litt salat osv
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 barbique saus (aner ikke hvordan det staves), en god salat og godt brød er ivertfall godt til;) Ellers så er det også godt med ovnstekte poteter til da. Sånne som du deler i båter så heller du olje og havsalt over. Det er supergodt;)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 ovnsstekte poteter og sweet chilisaus.. nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå