Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Noen som har hatt det? Blei litt redd her no. Gikk i dusjen, og følte meg så oppsvulmet i underlivet, fikk sjokk da jeg såg ka store og røde de var.Såg betent ut. Hva kan dette være? Bør jeg kontakte lege?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Er du gravid så er det ikke uvanlig. Ellers kan det være sopp og da trenger du Canesten stikkpille OG krem.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Er ikke gravid. Er øm, og klør litt. Bra det bare er sopp da, blei litt redd her. TAKK FOR SVAR.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Har du hatt ubeskyttet sex i det siste? Herpes genitalis kan gi oppsvulmede kjønnslepper, såte og kløende. Jeg ville sjekket for det om det ikke gir seg, og du vet du har hatt ubeskyttet sex.
anni69 Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Har ikke hatt ubeskyttet sex, og lenge siden sex. Har mens, vet ikke om det har noe å si... Er nok sikkert sopp som de sier over her..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Hvis du hadde hatt betennelse tror jeg du ville hatt mye smerter. Har aldri hatt betennelse i underlivet selv, men har jo hatt betente neglebånd et par ganger, og når det først er hovent og rødt er det også pulserende smerter. Sånn dunk, dunk. Kan være sopp, ja, hvis du klør, i hvert fall. Da blir man som regel rød, kanskje også hoven. Men det er vanlig å bli øm og hoven under menstruasjon også. Vent til mensen er ferdig, du kan ikke behandle evt sopp under menstruasjon uansett. Så ser du om hevelsen går ned, og setter i gang behandling hvis det fremdeles klør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå