Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Sånn helt plutselig kjennes det ut som at brystkassa bare snører seg sammen, og det blir litt tyngre og puste. Samtidig får jeg skikkelig kraftige hjerteslag (og de er ikke helt rytmiske) Blir helt satt ut, det er både ubehagelig og slitsomt. Hadde det første gang for to uker siden, også kom det igjen i går og i dag. I dag satt det i ganske lenge før det roet seg. Har også en del kraftige kynnere. Kommer dette av at jeg er sliten? Noen andre som har opplevd dette. Hadde ikke sånn hjertebank da jeg gikk med førstemann.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 27. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2008 Kan jo kanskje slenge på at jeg er 27+2
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Jeg også har fått hjerte bank sann som du forklarer... men jeg har ikke tenkt så mye på det... Kynnere kan jo komme av for mye aktivitet og så er det jo livmora som "øver" seg på å trekke seg sammen! Men hvis du er usikker så kan du jo ringe sykehuset og snakke med jordmor der!
minismurfen Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Jeg kan bli litt sånn når jeg ligger på ryggen. Er ganske ubehagelig egentlig. Men d har som regel blitt bedre ganske fort hvis jeg setter meg opp eller legger meg på venstre side.
Gjest Tale30 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Det med at brystkassen snører seg sammen høres litt ut som et angstanfall da.. Jeg var plaget med hjertebank for en stund siden. Når jeg fokuserte på at pulsen var høy ble jeg engstelig og pulsen økte enda mer som resultat. Da fikk jeg også tungt for å puste. Har dere sjekket jernlager? Jeg gikk til legen med problemet og han tok prøve av stoffskifte og jernlager. Jeg hadde for lite jern og må nå ta jerntilskudd. Jeg fikk i tillegg en 40% sykemelding slik at jeg kunne hente meg inn noen dager i uka. Jeg er mye bedre nå!! Det viktigste er å gå til lege for å få en forsikring om at alt er som det skal, da kan man tenke på det når pulsen begynner å rase..
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 Har ikke følt noe angst, er stort sett ganske avslappet til hele graviditeten. Men er ganske sliten om dagen. Har ikke testet jernlageret. Kanskje jeg bør få gjort det. Kan jo komme av stress også. Hatt en del å gjøre på jobben, og ei på snart 2 som er litt småsyk og sutrete, samt at vi skal flytte neste uke. Neste gang det kommer så ringer jeg jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå